Gå til innhold

Hvor skal jeg bo? Gode steder å bo noen??

Anbefalte innlegg

Gjest rumpetrollet83

Jeg har palner om å flytte men hvor? tenkte på rudnt hamar eller brummendal...men er avhengig av et godt miljø. liker ikke hamar så godt..nærmere oslo? noen som kan gi meg et hint om hvor i verden jeg kan bo for å ha godt med støtte fra helseværnet. jeg har adhd og jeg sliter psykisk..har ikke bil, bare moped og jeg er alene..og ikke så glad i byen..

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

7

• mariaflyfly

3

• morsan

2

• cathlin

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg ville ikke bodd en meter sør for Dovre jeg ihvertfall. Menneskene blir hyggeligere jo lengre nord du kommer, lettere å komme i kontakt med.

Hjelp, nå får jeg vel "lua full" :-)

''Jeg ville ikke bodd en meter sør for Dovre jeg ihvertfall. Menneskene blir hyggeligere jo lengre nord du kommer, lettere å komme i kontakt med.''

Hehe! Trøndere er hyggelige uansett hvor de bor ;-)

Annonse

Gjest flyttebyrå

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249932749' post='4190733]

''Jeg ville ikke bodd en meter sør for Dovre jeg ihvertfall. Menneskene blir hyggeligere jo lengre nord du kommer, lettere å komme i kontakt med.''

Hehe! Trøndere er hyggelige uansett hvor de bor ;-)

Selvsagt, en uttrivelig Trønder må du lete lenge for å finne :-)

Annonse

:-). Har reist veldig mye og dette stemmer hver gang. Menneskene har mere tid kanskje oppe i nord ?

Nå tilhører jo også Dovre Sør-Norge, så særlig "nord" blir det ikke, men det er interessant at det er slik (uten å påstå noe egentlig ;-)).

Jeg føler at vi har en kjempetravel hverdag, ikke helt ulik den vi hadde da vi bodde i Oslo. Det er allikevel mye lettere å bli kjent med mennesker her i forhold til i Oslo. Samfunnet er mer "gjennomsiktig" og man er kanskje mer "åpen" og gjestfri, mindre mistenksom? Alt er selvsagt ikke rosenrødt her heller, bare så det er sagt ;)

Noen påstår at jo lengre nord du kommer, jo bedre er det. Nordlendinger er jo kjent som et raust og noe brautende folkeslag. Ikke redde for å være seg selv osv.?

Mannen min er fra Oslo og vi "mobber" ham litt når han f.eks. påstår at det ikke går an å sykle en tur når det regner og/eller blåser osv. ;) Det er ingen som er så opptatt av "vær" som øst- og sørlendingene ;)

Gjest Østfolding

Nå tilhører jo også Dovre Sør-Norge, så særlig "nord" blir det ikke, men det er interessant at det er slik (uten å påstå noe egentlig ;-)).

Jeg føler at vi har en kjempetravel hverdag, ikke helt ulik den vi hadde da vi bodde i Oslo. Det er allikevel mye lettere å bli kjent med mennesker her i forhold til i Oslo. Samfunnet er mer "gjennomsiktig" og man er kanskje mer "åpen" og gjestfri, mindre mistenksom? Alt er selvsagt ikke rosenrødt her heller, bare så det er sagt ;)

Noen påstår at jo lengre nord du kommer, jo bedre er det. Nordlendinger er jo kjent som et raust og noe brautende folkeslag. Ikke redde for å være seg selv osv.?

Mannen min er fra Oslo og vi "mobber" ham litt når han f.eks. påstår at det ikke går an å sykle en tur når det regner og/eller blåser osv. ;) Det er ingen som er så opptatt av "vær" som øst- og sørlendingene ;)

Jo, mannen min, han er klima utflyttet bergenser, og han er blitt akkurat som mannen din, han er skikkelig pyse og går helst ikke ut i regnvær.

Hans yndlingsprogram på TV-en er værutsikten.

Hilsen

Jo, mannen min, han er klima utflyttet bergenser, og han er blitt akkurat som mannen din, han er skikkelig pyse og går helst ikke ut i regnvær.

Hans yndlingsprogram på TV-en er værutsikten.

Hilsen

Hehe, bergensere er kanskje noe for seg selv mht været? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...