Gå til innhold

hvordan er arbeidsdagen din nhd????

Gjest interessannt arbeide du har....????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har kommet flere lignende spørsmål her i det siste. Jeg forstår virkelig ikke poenget med dem.

Hvorfor så opptatt av en online leges hverdag?

Riktig, skjønner at hvis ikke resten av oss var såkalte anonyme her, så tror jeg at mange ville etter vert bli mer opptatt av personene en hva dette forume dreier seg om.

Gjest solfryd

Han har vel også svart på noe lignende tidligere, nemlig at han ikke har så mange i terapi (som går fast til ham i samtaleterapi), men heller at han har mer ansvar for de akutte tilfellene som kommer. Pluss en del administrativt arbeid.

Tror jeg det var. :-)

Gjest Ulvinnen

Riktig, skjønner at hvis ikke resten av oss var såkalte anonyme her, så tror jeg at mange ville etter vert bli mer opptatt av personene en hva dette forume dreier seg om.

Og hva dreier forumet seg om? Jo det er en kommersiell nettside som eierne skal tjene mest mulig penger på. Kan ikke påstå at det er så interessant. ;-)

Annonse

Og hva dreier forumet seg om? Jo det er en kommersiell nettside som eierne skal tjene mest mulig penger på. Kan ikke påstå at det er så interessant. ;-)

Nei, det har du rett i, men hvem er det som eier dette, og hvem tjener penger ? Jeg betaler ikke noe i vertsfall ?

Gjest Ulvinnen

Nei, det har du rett i, men hvem er det som eier dette, og hvem tjener penger ? Jeg betaler ikke noe i vertsfall ?

Eier er Hjemmet Mortensen.

Du betaler ved å måtte få all reklamen i fleisen. Dessuten risikerer du å bli sitert i diverse blad uten å få betalt for det.

Jeg har bladd i ETT Vi-Menn i år, og der fant jeg hele 3 sitat av meg selv, jeg var nok ekstra klok den uken. ;-)

Det er sikkert like bra at jeg ikke vet hvor mye jeg siteres totalt sett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...