Gå til innhold

Hva gjør jeg??

Anbefalte innlegg

Gjest x kjærester

Er sammen med en mann som er 15 år eldre enn meg, vi har vært sammen snart ett år og jeg er stormende forelsket. Han er perfekt. Utenom...jeg leste en mail han hadde skrevet til x kjæresten sin, jeg så den tilfeldig da han ikke hadde logget seg av msn..og ble veldig nysgjerrig når jeg så navnet hennes og leste mailen...:(

Det sto: Hei gode...! Kunne du tenke deg å komme på besøk til meg en helg?se den nye leiligheten min? Klem

Hun bor langt vekke fra han og det gjør også jeg..

Hva hadde dere gjort med dette? hva tror dere at det betyr?kan det tenkes at han synes det hadde vært hyggelig kun som venner eller er han ikke den jeg trodde? vet at de ikke har hatt mye kontakt siden det ble slutt for to år siden..Synes dette er fryktelig vondt og vanskelig...:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333154-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jeg ville ikke klart å leve i uvisshet

Jeg vet ikke hva som er mest riktig for deg å gjøre.

Men selv så hadde jeg synes det var litt vemmelig å faktisk måtte innrømme at jeg hadde gått inn og lest en privat mail.

Så jeg hadde nok vært litt utspekulert. Jeg hadde lagt inn noen svevende spørsmål i en eller annen daglidags samtale hvor jeg penslet inn på x`n og deres kontakt. Altså frittet ut litt.

Da ville jeg forhåpentligvis skjønt hvordan ståva lå ann, om han gav utrykk for noe annet enn hva mailen fortalte og derfor var ute med småløgner eller om det han sa godt kunne forklare mailen.

Så hadde jeg tatt en avgjørelse basert på utfallet. Glemt hele greia og fortstatt på rosenrøde skyer, eller tatt et oppgjør hvor jeg fortalte at jeg faktisk hadde vært så småfrekk og lest mailen, kommet til enighet med meg selv at hans løgner ikke var å leve med el.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333154-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-2791719
Del på andre sider

Gjest Svarttrost

Jeg vet ikke hva som er mest riktig for deg å gjøre.

Men selv så hadde jeg synes det var litt vemmelig å faktisk måtte innrømme at jeg hadde gått inn og lest en privat mail.

Så jeg hadde nok vært litt utspekulert. Jeg hadde lagt inn noen svevende spørsmål i en eller annen daglidags samtale hvor jeg penslet inn på x`n og deres kontakt. Altså frittet ut litt.

Da ville jeg forhåpentligvis skjønt hvordan ståva lå ann, om han gav utrykk for noe annet enn hva mailen fortalte og derfor var ute med småløgner eller om det han sa godt kunne forklare mailen.

Så hadde jeg tatt en avgjørelse basert på utfallet. Glemt hele greia og fortstatt på rosenrøde skyer, eller tatt et oppgjør hvor jeg fortalte at jeg faktisk hadde vært så småfrekk og lest mailen, kommet til enighet med meg selv at hans løgner ikke var å leve med el.

Selv har jeg veldig dårlig erfaring i slike situasjoner, jeg ville ikke stolt på hva han sier ett sekund men heller latt møtet finne sted og sjekke ham ut da. Sånn er jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333154-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-2792428
Del på andre sider

srp1365380487

Veldig vondt, ja, det er forståelig. Men han velger jo faktisk sjøl - hvis han vil spille på to hester så kan du jo ikke stoppe han? Da må du heller sørge for at dere har en åpen dialog slik at du til en hver tid føler at du veit hva han gjør - dere er jo kjærester, så det er ikke urimelig å gå ut i fra at han forplikter seg til å fortelle deg dette, dersom han tar imot besøk av en eks.

Jeg hadde en tilsvarende situasjon en gang, men omvendt, da jeg var nyforelsket, men en eks ville komme og hilse på meg. Da ringte jeg min nye kjæreste og sa at eksen ikke betydde noe for meg på det romantiske plan, og at vennskapet med han heller ikke var så viktig at jeg ville ta imot besøk dersom kjæresten min følte at det var truende eller ekkelt. Jeg ba han være ærlig. Vi kom fram til at et vanlig dagsbesøk på en søndag var OK, men at det ikke var naturlig å ha han på overnatting. Så det løste seg greit.

Kan du kanskje presentere historien som om det var motsatt? (NB; det innebærer at du må juge...)Si at du får en eks innom, men at du helst vil klarere det med typen din først, for du regner med at det vil han foretrekke, og at han ville gjort det samme for deg....? (Og hvis han spør etterpå hva det ble av besøket, så kan du jo bare si at du avlyste likevel, fordi du følte at det ble feil i forhold til at det var en eks!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333154-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-2792870
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...