Gå til innhold

littegrann blod i min økte utflod, og smerter

Anbefalte innlegg

Gjest blodblank

I fjorten dagers tid har jeg nå hatt små blodspor i utfloden. Det begynte med en blødning etter samleie (blodblandet sæd), kun to dager etter at mensen var over. Jeg trodde da at mensen likevel ikke var over. Det ble bra etter dette, men jeg har blodspor i utfloden, når jeg tørker meg. Det er nå tre uker siden jeg fikk mensen sist.

Vanligvis har jeg svært vonde eggløsninger, fordi jeg alltid har cyster på eggstokkene, men denne gangen har jeg ikke kjent så mye til det.

Jeg har derimot murrende, lette menssmerter, og brystene er ofte skikkelig vonde for tiden. Jeg ble sterilisert for snart 9 år siden, ellers ville jeg lurt på om dette er en graviditet.

Jeg lurer på om jeg har en sopp(infeksjon?), da jeg har litt kløe/svie, og jeg har sett noen klumper i utfloden. Det som tyder imot(?) en sopp-infeksjon, er at jeg har økt utflod. Litt hvitaktig, vanskelig å forklare..

Dersom jeg har soppinfeksjon, er det da vanlig med murring/menssmerter og vonde bryster? Jeg tror egntlig ikke det selv, men holder alle muligheter åpne..

Kan noen hjelpe meg, hva kan dette være?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...