Gjest Andy-handy Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei, Som liten hadde jeg problem med at underbittet mitt og overbittet mitt ikke møttes. Dette, samt at jeg rettet opp noen tenner ble gjort ved en bøyle oppe i munn. Er nå 23, og fått et stort problem med at tannrekkene mine oppe, har begynt å peke innover, samt at noen tenner forsvinner bak de andre. Jeg skal snart fjerne visdomstennene oppe mine som presser på. Tenne mine nede er så og si helt ok. Men jeg har begynt å oppleve smerter i tenne mine oppe, pluss at jeg ønsker å rette på det som skjer, slik at tennene ser ok ut, samt at jeg ikke vil få problemer når jeg blir eldre. På min venstre side har jeg allerede fått problemer med at tenne oppe og nede ikke møter hverandre sikkerlig. Hvilken måter kan jeg få løst dette på? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333203-skjeve-tenner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.