Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hjelp. Jeg har et enormt stort problem... Jeg klarer ikke få meg til å like sex i det hele tatt. Har ikke noe problem med sexlysten, men det er når selve "akten" er i gang jeg sliter. Jeg blir helt stiv og klarer ikke slappe av og nyte det. I steden blir jeg liggende og vente på at det skal være over... Har slitt med dette så lenge jeg kan huske, til og med i et forhold som varte i over 3 år...

Trenger seriøst hjelp, og har vurdert å gå til psykolog, men jeg vet liksom ikke om det er "alvorlig" nok til det...

En ting er sikkert; jeg vil ikke ha det sånn lenger!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33336-hater-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Jeg håper dine elskere har brukt mye tid på forspill og kjæling mens dere har hatt samleie, slik at årsaken til at du binder deg og ikke klarer å nyte er fordi de har vært for lite hensynsfulle. Da kan det hende det er en varm, god elsker som skal til for at du skal klare å finne gleden ved seksualitet igjen. En som stopper opp, kjæler med deg, finner nye vinklinger til nytelse, gjerne trekker seg ut, og i gjen bygger opp spenningen hos deg, før dere går videre.

Har dine elskere skjønt at du må ha klitorisstimulering under samleie? Uten det er det de færreste kvinner som får full uttelling av akten. Det virker dessverre som om mange fortsatt ikke er klar over at kvinner ikke har de samme fysiske forutsetninger for å nyte samleie, som det menn har. Menn har lystsenteret sitt langs hele penis, mens kvinner har svært få nerveceller i skjeden. Kvinners klitoris, er derfor den viktigste lystknappen vi har. Derfor krever den spesialbehandling, også under samleie. Det kan hende det beste er at du viser ham hvordan du liker å bli kjælt med, eller at du gjør det selv.

Om du mener det ikke er noe galt med mennene du har vært sammen med og hvordan de har møtt dine behov, vil jeg anbefale deg å gå til psykolog for å få hjelp for din manglende lyst. Det er ikke flaut og det er verd innsatsen! Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33336-hater-sex/#findComment-129728
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...