Gå til innhold

Lidenskap eller trygghet?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært kjæreste med en mann i ett halvt år nå, vi har fantastisk sex og en intens lidenskap sammen. Han er snill og er en RÅ flott, høy, mørk "fotball mann." Jeg er så forelsket. De som har sett bilde av han sier at en kan bli forelsket bare av å se han på bilde. Han er virkelig flott. Men han har 100 damer som er interessert, han blir sjekket opp bare han stikker hodet innom en pub, han er ekstremt sosial og blir kjent med andre damer på 123. Om han virkelig er til å stole på er jeg usikker på...vI Har ikke hatt det så bra i det siste og jeg lurer på om vi skal fortsette som kjærester fordi jeg oppdaget at han har hatt kontakt med en dame han ble kjent med og flørtet med på byn uten at jeg trenger å utdype det...Men han har lovet meg at han aldri kunne vært utro og er kun min...ikke vet jeg..Vi er like på noen områder men ulike på mange. Han har hatt mange damer gjennom årenes løp alle har blitt byttet ut av han etter en viss periode...

Så kjenner jeg en mann som jeg har datet tidligere,han har nå spurt om vi skulle tatt opp igjen kontakten. han har en helt fantastisk personlighet, utrolig snill og har de samme verdier og oppfattninger om livet som meg. Vi passer utrolig godt sammen men fikk liksom ikke den samme lidenskapen med han..

Jeg vet at han hadde vært en så bra mann for meg men jeg klarer ikke å gi slipp på lidenskapen jeg deler med kjæresten selvom jeg tror at jeg kommer til å bli såret til slutt:( Noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333426-lidenskap-eller-trygghet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du innerst inne at han noen gang kommer til å forandre seg?

Hvor ser du deg selv om 5-10 år? Vil du bli lykkelig og tilfreds med en mann som stadig er på flørter'n med andre?

Eller vil du ha en mann som oppriktig elsker deg, deler ditt syn på livet etc? Kanskje ingen av disse to mennene er 100% klaff for deg?

Dette spørsmålet er klassisk.

Det jeg undrer meg over er hvorfor ingen har fortalt folk at de kan føle både lidenskap og trygghet. Om du ikke tenner spesielt på den ene, så er neppe et langvarig forhold med han toppen av lykke for deg. Om den andre gjør deg usikker og har trekk du egentlig ikke kan leve med i lengden, så er han nok ikke "drømme"mannen.

Det gåt an å finne en man trives med både i senga, på sofaen og på restaurant med venneflokken. Forøvrig kan man også være -uten- et forhold... Man må ikke ha en i bakhånd for å avslutte et forhold man ikke trives i.

Tenkte bare jeg skulle opplyse om det... ;)

Gjest J.R.-07

Dette spørsmålet er klassisk.

Det jeg undrer meg over er hvorfor ingen har fortalt folk at de kan føle både lidenskap og trygghet. Om du ikke tenner spesielt på den ene, så er neppe et langvarig forhold med han toppen av lykke for deg. Om den andre gjør deg usikker og har trekk du egentlig ikke kan leve med i lengden, så er han nok ikke "drømme"mannen.

Det gåt an å finne en man trives med både i senga, på sofaen og på restaurant med venneflokken. Forøvrig kan man også være -uten- et forhold... Man må ikke ha en i bakhånd for å avslutte et forhold man ikke trives i.

Tenkte bare jeg skulle opplyse om det... ;)

Du skriver så fornuftig:) Helt enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...