Gå til innhold

Erfaring Fibromyalgiforbundet

Anbefalte innlegg

Jeg var medlem der for mange år siden, men likte meg ikke på møtet i lokalforeningen, ble sittende alene, ingen som tok seg av nye. Hørte også en stund senere at andre hadde hatt det slik på samme sted. Ble bare det ene møtet på meg, men var medlem en stund etterpå og sa deretter opp medlemskapet.

Dette kan jo ha forandra seg nå så jeg ønsker å prøve igjen og har derfor meldt meg inn igjen. Hørte om ei i et lokallag nå som har det veldig koselig der, men kan vel variere fra lag til lag.

Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333436-erfaring-fibromyalgiforbundet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest herminegrang...

Hei. Jeg er også medlem av fm forbundet. Jeg ble medlem pga jeg hadde lyst til å motta bladet som de gir ut, og for at en skal vite hvor mange som er syke.

Jeg går aldri på noen møter, kunne ikke tenkt meg det. Og når du skriver at du følte deg utenfor, ikke noen å snakke med, så forstår jeg at jeg har gjort et godt valg. For jeg er også en slik person som hadde blitt sittende alene. Jeg har også mottatt et brev, der det lå en loddbok som de ba meg om å få solgt!!

Den sendte jeg i retur, jeg har ikke helse til å springe fra dør til dør å selge lodd. Hvis det skjer flere ganger, så melder jeg meg også ut.

Hei. Jeg er også medlem av fm forbundet. Jeg ble medlem pga jeg hadde lyst til å motta bladet som de gir ut, og for at en skal vite hvor mange som er syke.

Jeg går aldri på noen møter, kunne ikke tenkt meg det. Og når du skriver at du følte deg utenfor, ikke noen å snakke med, så forstår jeg at jeg har gjort et godt valg. For jeg er også en slik person som hadde blitt sittende alene. Jeg har også mottatt et brev, der det lå en loddbok som de ba meg om å få solgt!!

Den sendte jeg i retur, jeg har ikke helse til å springe fra dør til dør å selge lodd. Hvis det skjer flere ganger, så melder jeg meg også ut.

Loddbok? Finnes det fortsatt? Trodde det hadde gått ut på dato.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...