Gjest Litzy Skrevet 15. august 2001 Skrevet 15. august 2001 I går var jeg overbevist om at jeg hadde pådratt meg blærekatarr; jeg måtte tisse "hele" tiden, det svei voldsomt, i tillegg til at det også kom blod ut med urinen. (Jeg venter ikke mensen enda, går på p-piller og vet nøyaktig når den skal komme) Men så skjedde det at utover dagen virket jeg mye bedre, og i dag virker jeg helt fin. Var / er dette blærekatarr, og er det nødvendig å gå til legen for en undersøkelse nå som jeg virker bra? 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 15. august 2001 Skrevet 15. august 2001 Det kan være lurt å levere ned en urin prøve... det koster nesten ingen ting, pluss at du slipper å engste deg.... 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 15. august 2001 Skrevet 15. august 2001 Det lyder som blærekatarr, men hvis du nå ikke har symptomer trenger du ikke oppsøke lege. 0 Siter
Gjest moimoi Skrevet 15. august 2001 Skrevet 15. august 2001 Det kan være lurt å levere ned en urin prøve... det koster nesten ingen ting, pluss at du slipper å engste deg.... Det samme skjedde med meg, og jeg gikk ikke til legen. Ikke lenge etterpå fikk jeg en kraftig urinveisinfeksjon..Lever en urinprøve er mitt råd! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.