Gjest hmrph Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Hvor vanlig er det at kondomen forsvinner inn i kjeden? Skjer det kun når mannen ikke holder fast ved roten når han trekker seg ut eller kan det skje ved penetreringen også? Fikk en liten overraskelse i dag med andre ord. Ikke helt happy. 0 Siter
Gjest kjiiipt... Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Begge deler er nok en mulig forklaring.Har hendt med meg også en gang.Ganske kjipt ja 0 Siter
Gjest minimidi Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Det har skjedd meg en gang. Du kan tro jeg ble overrasket da ble plutselig falt ned i do etter to dager! 0 Siter
McLoud Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Skjer aldri. Sykler aldri mens jeg har meg, men minnes at det i ungdommens vår skjedde at buksebeinet kom inn i kjeden. 0 Siter
morsan Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Skjer aldri. Sykler aldri mens jeg har meg, men minnes at det i ungdommens vår skjedde at buksebeinet kom inn i kjeden. ha ha!! 0 Siter
plommeblomst Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Skjer aldri. Sykler aldri mens jeg har meg, men minnes at det i ungdommens vår skjedde at buksebeinet kom inn i kjeden. *lol* 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 I sykkelkjeden eller? Auuuuu.... Sorry, måtte bare;o) Kjede som i sykkelkjede og sjede som i sjeden. 0 Siter
Gjest skje Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 I sykkelkjeden eller? Auuuuu.... Sorry, måtte bare;o) Kjede som i sykkelkjede og sjede som i sjeden. Skjede-- som i skjeden 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Det er veldig vanlig. I følge Statistisk Sentralbyrå blir 1 av 3 kondomer glemt igjen i skjeden. 1 av 5 av disse igjen kommer aldri til rette. Deler av kvinnens anatomi kan på mange måter sammenlignes med bermudatriangelet. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Det er veldig vanlig. I følge Statistisk Sentralbyrå blir 1 av 3 kondomer glemt igjen i skjeden. 1 av 5 av disse igjen kommer aldri til rette. Deler av kvinnens anatomi kan på mange måter sammenlignes med bermudatriangelet. *hehe* 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Skjede-- som i skjeden *rødmer* ....... 0 Siter
org Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Dårlig gjort av den du hadde sex med å ikke si noe. Angrepiller er jo å få kjøpt. 0 Siter
Gjest SierDuDet, Du? Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Det er veldig vanlig. I følge Statistisk Sentralbyrå blir 1 av 3 kondomer glemt igjen i skjeden. 1 av 5 av disse igjen kommer aldri til rette. Deler av kvinnens anatomi kan på mange måter sammenlignes med bermudatriangelet. Og noe sier meg at du aldri har vært i det triangelet... 0 Siter
også en mor Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Det er veldig vanlig. I følge Statistisk Sentralbyrå blir 1 av 3 kondomer glemt igjen i skjeden. 1 av 5 av disse igjen kommer aldri til rette. Deler av kvinnens anatomi kan på mange måter sammenlignes med bermudatriangelet. Nå fikk jeg meg (igjen) eg god latter! :D Takk! 0 Siter
også en mor Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Det er veldig vanlig. I følge Statistisk Sentralbyrå blir 1 av 3 kondomer glemt igjen i skjeden. 1 av 5 av disse igjen kommer aldri til rette. Deler av kvinnens anatomi kan på mange måter sammenlignes med bermudatriangelet. eg=en (selvsagt!) 0 Siter
Gjest lost nick! Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Det er veldig vanlig. I følge Statistisk Sentralbyrå blir 1 av 3 kondomer glemt igjen i skjeden. 1 av 5 av disse igjen kommer aldri til rette. Deler av kvinnens anatomi kan på mange måter sammenlignes med bermudatriangelet. "Det er veldig vanlig. I følge Statistisk Sentralbyrå blir 1 av 3 kondomer glemt igjen i skjeden. 1 av 5 av disse igjen kommer aldri til rette. " Det er i de tilfellene hvor babyen blir født med gummistøvler!! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 "Det er veldig vanlig. I følge Statistisk Sentralbyrå blir 1 av 3 kondomer glemt igjen i skjeden. 1 av 5 av disse igjen kommer aldri til rette. " Det er i de tilfellene hvor babyen blir født med gummistøvler!! Haha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.