Gå til innhold

Hvor tidlig kan man ta en graviditets-tesst???

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor tidlig man kan ta en graviditets tesst for å sjekke om man er gravid.. har flere symptoner som folk får når de er gravid, men tok en tesst og den viste nei, men har en litt rar ``feeling``, så kansje jeg tok den for tidlig? Har også misstet fargen i ansiktet, og er blitt mer blek i det siste, kan dette ha noe med graviditet å gjøre?? Pliiis, svar...

Takk på forhånd

Fortsetter under...

Lite vits å teste før mensen (ikke) kommer.

Skal ha mensen rett etter helga, så du tror ikke det vil slå ut nå da?? Kan evnt legen sjekke det nå?

Håper sååå jeg er gravid, vi har villet det sååå lenge :) :) :) Er så spendt, krysser fingrene.

Skal ha mensen rett etter helga, så du tror ikke det vil slå ut nå da?? Kan evnt legen sjekke det nå?

Håper sååå jeg er gravid, vi har villet det sååå lenge :) :) :) Er så spendt, krysser fingrene.

Niks, vent til over helgen du. :o)

Jeg testet positivt 6 dager før jeg skulle hatt mensen, så du kan bare teste i vei hver dag frem til du venter mensen. Men det blir dyrt da! :-)

Hehe, spiller ingen rolle, er verdt det :) Da får jeg prøve meg med en tesst i morgen da :) Åååå, jeg håper såå at jeg er :) :) Takk for svar :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...