Gå til innhold

Hvor mye betyr sex i et forhold?

Anbefalte innlegg

Liten i verden

Jeg har hatt samboer de siste 5 årene. Vi har det veldig fint sammen er glade i hverandre og krangler så og si aldri. Han er verdens snilleste kjæreste... så hvorfor har jeg ikke lyst på han? Jeg har aldri lyst på sex med han og han tenner meg overhode ikke. I starten gav jeg etter for å glede han og for å være en god kjæreste, men nå orker jeg rett og slett ikke mer og jeg vurderer å bryte ut av forholdet, men er dette rettferdig mot han? Er mangel på fysisk tiltrekning god nok grunn til å bryte ut?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333466-hvor-mye-betyr-sex-i-et-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om begge er fornøyde med et liv uten sex, så er det sikkert greit.

Men om den ene vil ha det, og den andre ikke - så er det ikke bra. Da vil det bli frustrasjoner, irritasjoner og til slutt brudd.

Så snakk sammen, og gjør evt. slutt på forholdet slik at dere begge kan finne en dere kan nyte sexlivets gleder med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...