Gå til innhold

nakkeskade? traff lastebil i 70km\t (2,5år siden

Anbefalte innlegg

Jeg kolliderte med en semitrailer i ca 70 kmt for 2,5 år siden. naturligvis ble dette bråstopp. jeg fikk litt "panikk" og var litt grepet av adrenalinet så jeg nektet ambulanse fordi jeg ikke var skadet. jeg kjente jo naturligvis smerter i nakken, men tenkte at det var ganske naturlig etter en sånn smell, og gadd ikke syte til lege om det heller. fikk beskjed om å ringe legevakt samme dagen, dette gjorde jeg. spurte da om hva de gjorde, og forklarte at jeg hadde lette smerter i nakken, de sa de ikke gjorde noe annet enn å gi meg smertestillende og ville blitt sendt hjem. og at de registrete hendelsen. jeg ba da de registrere det og at jeg hadde paracet hjemme.

i tiden etterpå de siste 2,5 årene har jeg hatt fortsatt lette smerter i nakken, men ikke noe som har påvirket hverdagen. smerteskala (2-3)

men den siste måneden nå, så har jeg hatt konstante store nakkesmerter og hodepine(5-6), kommer dette av ulykka? har bestillt legetime, men får ikke før langt uti september, hva kan jeg "forlange" av legen?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...