Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min bestevennine eller var min bestevennine trenger virkelig hjelp!!!

Jeg har prøvd å hjelpe henne, andre venner, foreldre, lærere men det nytter ikke!!!

Hun stjeler masse til venner, klasse kamerater, jobben, familien alle til å med småe unger hun ikke kjenner!

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få henne til å slutte har prøvd i mange år nå sendt henne til psykolog men hun dro aldri på møtene pratet med folk å det hjelper ikke noen som har en idee?

+ at hun har et veldig dårlig hjem foreldrene kjefter på henne uten grunn alt er så udramatisk på alt de gjør!

Foreldrene har prøvd å prate rolig men hun sier det er ikke vits for hun er vant med den kjeftn hun har fått siden hun var bitte liten. Å så fortalt hun at hun har stjålet eneste grunn va bare for å få oppmerksomhet fra fam kan det stemme eller det bare noe hun sier? Å hun lyver om ALT ingenting av den munnen hennes stemmer ikke noe er sant! Er det noen som virkelig kan hjelpe meg her for at jeg vil bare at vennina mi skal ha det bra!!?????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333541-hjeeeelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge hun er under 18 kan hun kanskje henvende seg til barnevernet?

Joda det går. Men hun får nå ikke nå hjelp med at hun driver å lyver å stjeler er jo en vane sak som de sier når de gjør det en gang gjør de det flere ganger!

Jeg ser ikke noe hjelp noen plass egentlig, for alt hun gjør å har gjort!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333541-hjeeeelp/#findComment-2795529
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...