Gå til innhold

Lei meg pga hormonspiralen

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert og oppgitt

Jeg trodde dette var det ultimate preventiv for meg, men det er det nok ikke. Jeg er lei nå. Og lei meg.

Jeg har hatt spiralen Levonova i 10 mnd, og blør fortsatt i hytt og pine. Skikkelige menssmerter kun av og til, 1-2 dager med blødning, så går det en dag, eller en uke, så er det faen meg på han igjen. Jeg vet ALDRI når blødning eller misfarget utflod kommer.

På disse ti månedene, var det to mnd uten blødning. Jeg var kjempehappy, men da den kom, var det ingen tvil som at det var en spontanabort(!).

Jeg må nok bare innse at spiralen ikke er noe for meg. Jeg orker ikke dette lengre, for det er tross alt bedre å vite sin syklus.

Hvilke p-piller, evt. annet preventiv kan være aktuelt? Jeg er i 30-årene, og er ferdig med å få barn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333587-lei-meg-pga-hormonspiralen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...