Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Trionetta i litt over 3 år. Nesten rett etter at jeg hadde begynt på dem fikk jeg mye mer utflod, som er tykk, hvit og slimete, men den verken lukter eller er klumpete. Jeg fikk også litt mellomblødninger en skjelden gang. For ca et halvt år siden begynte jeg å få regelmessige mellomblødninger, som kommer når jeg skulle hatt eggløsning og varer i over en uke. Det kommer ikke så mye blod, men det er irriterende likevel. (Jeg har ingen smerter i underlivet.) Burde jeg bytte p-pillemerke, ta en pause eller kan det være noe annet som er galt? På forånd takk for svar!

mt-21

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33360-regelmessige-mellombl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vilikkebligravid

Jeg hadde byttet tabelette viss jeg var deg... gikk på trionetta selv opplevde det samme,fikk da beskjed av gyn. om å skifte...eller slutte

Etter dette har jeg ikke hatt mellomblødninger.

vennlig hilsen - monica

Jeg har akkurat samme problemet. Trinordiol, Microgynon og Eugynon hjalp ikke - ble verre med sterkere problemer. Prøver nå Yasmin, men vet ikke om det hjelper ennå.

Ser ut som om p-piller ikke er lagd for oss...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...