Gjest wheela Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 http://www.t-a.no/siste/article87266.ece Da skulle jo jeg vært død for lenge siden isåfall. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 50% økning betyr ikke at en som er deprimert har 50% risiko for å dø, men at han/hun har 50% høyere risiko enn en som ikke er deprimert. Altså: Hvis en frisk person har 1% risiko for å dø, så har den deprimerte 1.5% risiko for å dø. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Dette er nok riktig. Depresjon er en alvorlig sykdom. 0 Siter
Gjest wheela Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Dette er nok riktig. Depresjon er en alvorlig sykdom. Trodde ikke den var sååå farlig. Derfor jeg blir veldig tatt på alvor og mange "legger seg i selen" for at jeg skal bli frisk/bedre da sikkert. Føler mange ganger jeg får for MYE hjelp, spesielt når jeg leser om de her inne som ikke får noe. Får tanker om at jeg egentlig ikke fortjener alt dette, noen andre kunne fått nytte av dette istedet for meg. Dette har jeg tatt opp mange ganger også, men får til svar at dette er ikke opp til meg å bestemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.