Gå til innhold

Tvil..

Anbefalte innlegg

Gjest lillebolla

Åh! Nå er jeg så i tvil om kjæresten igjen.. Han er en snill kar, men..

I dag skal vi i familieterapi for første gang og jeg vet ikke hva jeg skal si..

Han er ganske sær. Liker ikke så mange menneske og vil gjerne ligge på sofaen når han kommer hjem fra jobb. Han har en krevende lederstilling og jeg har ingen problemer med at man trenger å ta det med ro, men jeg liker å trene, møte venner, gå ut og være sosial. Finner jeg på ting uten ham, blir han et lite barn når jeg kommer hjem og savner meg og har hatt det "trist" alene. Avogtil må jeg ut å gjøre noe annet enn å se på tv!

Jeg lurer på om kjærligheten holder på å forsvinne, men er jo også veldig glad i ham!

Det sosiale er vrient for meg. Jeg er supersosial! Fra gode venner får jeg hint om at han ikke er bra nok for meg.. De om det. Men noe i meg blir jo såret over at han ikke prøver å bli kjent med mine venner..

nå får jeg ikke engang tak i hva som er galt.. småfortvilet!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333688-tvil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...