Gjest athos Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Vil kontakt med mange flere mennesker gjøre meg mere deprimert?Jeg har planer om å begynne i et sangkor igjen.Jeg har vært med der før, men har hatt et opphold p.g.a jobb o.l. Jeg lurer på hva som vil skje hvis jeg drar på øvelse dit ikvelld.Det kan jo bli ok også.Det er veldig positive folk som er med i dette koret.Jeg lurer på om jeg vil få en slags reaksjon på å bli med der igjen.Har vært nokså ensom nå en stund og overgangen kan bli ganske omfattende til å ha bare noen få venner til å få mange nye. 0 Siter
Gjest wheela Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Du finner det ikke ut ved å ikke prøve. Hopp i det, blir det ille skjer det jo ikke noe verre enn at du må slutte igjen. Tror dette kan bli positivt for deg jeg 0 Siter
Gjest athos Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Du finner det ikke ut ved å ikke prøve. Hopp i det, blir det ille skjer det jo ikke noe verre enn at du må slutte igjen. Tror dette kan bli positivt for deg jeg Takk for svar.Tror også at det kan komme noe positivt av å prøve å dra dit. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 All forskning viser at aktivitet reduserer depresjon. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Jeg har ikke videre greie på psykiatri, men slår likevel et slag for korsang! Det er en hyggelig måte å være sammen med andre mennesker på uten å nødvendigvis måtte snakke så mye om ting og tang, men man får likevel vært sosial sammen med mennesker med samme interesse som deg. Og så tror jeg musikk er bra for sjela. Jeg kjenner at jeg håper du kom deg på øvelse i dag. Og så kan du kose deg med noe av det mektigste jeg har opplevd av korsang noen gang, nemlig innspurten på Mahlers 2. symfoni: http://www.youtube.com/watch?v=WKeH3oYkFiw&feature=PlayList&p=3EF92D5077B651E7&index=3 Den skal jeg synge i morra. Hurra, jeg gleder meg! 0 Siter
laban Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Jeg kan aldri tenke meg at det å være med i koret, kan gjøre deg mer deprimert. Det er millioner av mennesker over hele verden som erfarer det stikk motsatte. 0 Siter
....AV Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Jeg har ikke videre greie på psykiatri, men slår likevel et slag for korsang! Det er en hyggelig måte å være sammen med andre mennesker på uten å nødvendigvis måtte snakke så mye om ting og tang, men man får likevel vært sosial sammen med mennesker med samme interesse som deg. Og så tror jeg musikk er bra for sjela. Jeg kjenner at jeg håper du kom deg på øvelse i dag. Og så kan du kose deg med noe av det mektigste jeg har opplevd av korsang noen gang, nemlig innspurten på Mahlers 2. symfoni: http://www.youtube.com/watch?v=WKeH3oYkFiw&feature=PlayList&p=3EF92D5077B651E7&index=3 Den skal jeg synge i morra. Hurra, jeg gleder meg! Hørte dere på radioen i går:-) Bra fremførelse av et flott verk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.