Gå til innhold

Sex på sykehuset?

Gjest noen som har lurt seg til litt kos på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har vært utsatt for en relativt alvorlig ulykke og har skader i armen og ryggen.

Han er ganske redusert enda, men begynner å bli nogenlunde oppegående nå etter hvert. Han har ligget noen uker, og har flere ukers opphold foran seg...

Han holder nå på å gå på veggene av kjedsomhet, og ikke minst mangel på sex! Klår som en gal.. (Godt tegn på at han begynner å bli bedre kanskje?) ;-)

Så er det store spørsmålet... Gjør man sånt på sykehuset??? På en måte litt fristende å eksperimentere litt, kanskje "lette" tilværelsen hans litt (hehe) og så lenge han klarer det så er det kanskje ikke så farlig? Smerter og begrensninger ifht. skader og slikt kjenner han vel nok best selv...

Innspill anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333727-sex-p%C3%A5-sykehuset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ikke så veldig uvanlig at slikt skjer på sykehuset :)

Trekk for forhenget og sett i gang, men vær obs på at det kan komme folk inn.

Hvis kjæresten vet sånn ca når det er visitt, og når det er tid for mat og medisiner, kan dere jo styre unna de tidene.

Er han litt mobil kan dere jo ta dere en tur på badet :)

Gjest Elextra

Det er nok ikke så veldig uvanlig at slikt skjer på sykehuset :)

Trekk for forhenget og sett i gang, men vær obs på at det kan komme folk inn.

Hvis kjæresten vet sånn ca når det er visitt, og når det er tid for mat og medisiner, kan dere jo styre unna de tidene.

Er han litt mobil kan dere jo ta dere en tur på badet :)

''Trekk for forhenget og sett i gang''

Jeg vil si det er en absolutt fordel med enerom! :P

Hvilket vel ikke er så vanlig på norske sykehus.

Gjest min formodning

Man bør da ikke ligge å ha sex på samme rommet med folk nei. Det er da grenser til å dytte eget sexliv over på andre. Men jeg formoder at utgangspunktet var enerom.

Annonse

Da jeg lå på isolat hadde vi sex på sykehuset. Hadde selvsagt eget rom, med "gang" og mulighet til å låse døra, så det gikk fint det. :) Jeg følte meg frisk jeg, så hadde heller ikke folk flyende der inne så ofte. I et rom der det titt og ofte dukket opp folk ville jeg latt være. jeg hadde jo en liten "stue" for meg selv.

Da jeg lå på isolat hadde vi sex på sykehuset. Hadde selvsagt eget rom, med "gang" og mulighet til å låse døra, så det gikk fint det. :) Jeg følte meg frisk jeg, så hadde heller ikke folk flyende der inne så ofte. I et rom der det titt og ofte dukket opp folk ville jeg latt være. jeg hadde jo en liten "stue" for meg selv.

På isolat!! Hva smitta du han med? :o)

Han har selvsagt enerom, i flermannsrom hadde det selvsagt ikke vært aktuelt.. kaster ikke seksuallivet mitt/vårt på andre.. men enerommet kan ikke låses da... :-(

Vi får se etter hvert som formen stiger. ;)

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...