Gjest gutt 20år h Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hei jeg er en gutt på 20 år som i løpet av det siste året har fått røde prikker under forhuden og på penishode 4-5 ganger. prikkene blir ikke mer en bare røde og de vesker ikke elle noe sånn, pluss at det kan klø veldig den første dagen men kløen blir mildere etterhvert som dagene går, det kan til tider bli ett hvitt belegg som legger seg på både penishodet og forhuden men dette går bort når jeg dusjer, har hatt kjæreste i de siste 3 årene og hun har ikke vært plaget av noe liknende. Kan dette være som eller noe liknende? jeg fikk råd engang av noen jeg kjenner om å prøve å smøre på dactakort da han hadde hatt noe liknende, dette hjalp litt på kløen hvis jeg smørte det på over en periode på 5-7 dager. dette utslettet eller hva jeg skal kalle det blir borte av seg selv etter en stund noen ganger etter 3 dager og noen ganger etter 1-2 uker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333840-r%C3%B8de-flekker-p%C3%A5-penis-og-kl%C3%B8e/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.