Gjest solfryd Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Hva er det som får enkelte mennesker til å tro at de er i en slags særstilling når det gjelder å ha det vondt? Og at de da må ha særbehandling? Mange her inne på forumet vil nok bli sett og hørt i likhet mef tilbakefall/J31 Blir rett og slett så irritert at jeg blir uvel... Så da har vel JEG et problem da, ikke sant NHD? Da synes jeg du skal hjelpe meg sånn at jeg ikke er så sint på J31! Hjelp, jeg trenger hjelp! Se meg! Hør meg! 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Hvorfor har du ikke svart meg, NHD? Det har nesten gått TO minutter, og jeg har neda ikke hørt fra deg!!! 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Hvorfor har du ikke svart meg, NHD? Det har nesten gått TO minutter, og jeg har neda ikke hørt fra deg!!! Å hjelpes nå er det gått nesten TRE minutter.... Er du sur på meg eller noe??? 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Å hjelpes nå er det gått nesten TRE minutter.... Er du sur på meg eller noe??? NHD, da.... Har jeg sagt noe galt siden du ikke svarer??? 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Ærlig talt, dette er virkelig unødvendig av deg... Tror du at du på noen måte hjelper _noen_ ved å drive på denne måten? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 I starten av min psykiaterkarriere kom jeg over en bok av psykiateren Tollak B Sirnes. Mener den het "De nervøse sinn". Der beskrev han den klare endring i navlebeskuende retning som skjer med svært mange som får en psykisk lidelse. Hva som er høna og egget kom dog ikke klart frem. 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Ærlig talt, dette er virkelig unødvendig av deg... Tror du at du på noen måte hjelper _noen_ ved å drive på denne måten? Er ikke interessert i å hjelpe J31 noe mer enn jeg har gjort!!! Andre trenger også hjelp her! 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Er ikke interessert i å hjelpe J31 noe mer enn jeg har gjort!!! Andre trenger også hjelp her! Jeg har ikke sagt at du skal hjelpe noe mer heller, men du hjelper da overhodet ingen ved å lage meningsløse innlegg som dette her, du har hørt om en fantastisk liten ting som å overse det man ikke ønsker å involvere seg i? 0 Siter
Gjest Tilbakefall Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 I starten av min psykiaterkarriere kom jeg over en bok av psykiateren Tollak B Sirnes. Mener den het "De nervøse sinn". Der beskrev han den klare endring i navlebeskuende retning som skjer med svært mange som får en psykisk lidelse. Hva som er høna og egget kom dog ikke klart frem. Hvorfor har du ikke kunnet sagt det til meg hvilken egoist jeg er og har vært??? 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 I starten av min psykiaterkarriere kom jeg over en bok av psykiateren Tollak B Sirnes. Mener den het "De nervøse sinn". Der beskrev han den klare endring i navlebeskuende retning som skjer med svært mange som får en psykisk lidelse. Hva som er høna og egget kom dog ikke klart frem. Ok, skjønner. Takk for at du svarte seriøst på mine "på kanten og helt over streken-innlegg". Det hadde jeg ikkke trodd at du ville gjort. 0 Siter
Gjest Tilbakefall Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 NHD, da.... Har jeg sagt noe galt siden du ikke svarer??? fy f!! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Ok, skjønner. Takk for at du svarte seriøst på mine "på kanten og helt over streken-innlegg". Det hadde jeg ikkke trodd at du ville gjort. På barneskolen hadde jeg en fantastisk lærer som fortsatt er et stort forbilde for meg. En dag i 7.klasse kom Politiet for å hente en gutt i klassen. Dette skjedde helt uten dramatikk. Da gutten og politiet hadde forlatt skolen, måtte vi ta opp boka og lese om og om igjen Bjørnsons dikt: Elsk din næste, du kristen-sjæl, træd ham ikke med jernsko-hæl, ligger han end i støvet. 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 På barneskolen hadde jeg en fantastisk lærer som fortsatt er et stort forbilde for meg. En dag i 7.klasse kom Politiet for å hente en gutt i klassen. Dette skjedde helt uten dramatikk. Da gutten og politiet hadde forlatt skolen, måtte vi ta opp boka og lese om og om igjen Bjørnsons dikt: Elsk din næste, du kristen-sjæl, træd ham ikke med jernsko-hæl, ligger han end i støvet. *applaus* 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 På barneskolen hadde jeg en fantastisk lærer som fortsatt er et stort forbilde for meg. En dag i 7.klasse kom Politiet for å hente en gutt i klassen. Dette skjedde helt uten dramatikk. Da gutten og politiet hadde forlatt skolen, måtte vi ta opp boka og lese om og om igjen Bjørnsons dikt: Elsk din næste, du kristen-sjæl, træd ham ikke med jernsko-hæl, ligger han end i støvet. Sterkt... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 På barneskolen hadde jeg en fantastisk lærer som fortsatt er et stort forbilde for meg. En dag i 7.klasse kom Politiet for å hente en gutt i klassen. Dette skjedde helt uten dramatikk. Da gutten og politiet hadde forlatt skolen, måtte vi ta opp boka og lese om og om igjen Bjørnsons dikt: Elsk din næste, du kristen-sjæl, træd ham ikke med jernsko-hæl, ligger han end i støvet. Klok lærer, takk for at du delte det med oss. 0 Siter
Gjest Magna Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 fy f!! Det var et godt innlegg. Disse ordene må vi ta til oss og lære av. Når du reagerer som du gjør "Tilbakefall" så treffer det deg, like eller ikke like det. Stopp opp og tenk. Jeg vil huske dette for det verste jeg vet er selvsentrerte mennesker. Det hindrer kontakt med andre i RL når fokuset er på en selv hele tiden. -Og noen ganger må vi rette blikket på egne uheldige sider. Da går vi fremover. Takk for godt innlegg solfryd. 0 Siter
minusvariant1365381256 Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Det var et godt innlegg. Disse ordene må vi ta til oss og lære av. Når du reagerer som du gjør "Tilbakefall" så treffer det deg, like eller ikke like det. Stopp opp og tenk. Jeg vil huske dette for det verste jeg vet er selvsentrerte mennesker. Det hindrer kontakt med andre i RL når fokuset er på en selv hele tiden. -Og noen ganger må vi rette blikket på egne uheldige sider. Da går vi fremover. Takk for godt innlegg solfryd. ''Når du reagerer som du gjør "Tilbakefall" så treffer det deg, like eller ikke like det.'' Ja jeg tror innlegget til denne "solfryd"-f*tta faktisk var _ment_ til "Tilbakefall" så da er det vel ikke så rart at det "treffer". Hvis du f.eks. skyter deg selv så _treffer_ jo kula også, men det betyr jo ikke at du fortjener det (eller kanskje akkurat _du_ hadde fortjent det, forresten...) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Det var et godt innlegg. Disse ordene må vi ta til oss og lære av. Når du reagerer som du gjør "Tilbakefall" så treffer det deg, like eller ikke like det. Stopp opp og tenk. Jeg vil huske dette for det verste jeg vet er selvsentrerte mennesker. Det hindrer kontakt med andre i RL når fokuset er på en selv hele tiden. -Og noen ganger må vi rette blikket på egne uheldige sider. Da går vi fremover. Takk for godt innlegg solfryd. ''Jeg vil huske dette for det verste jeg vet er selvsentrerte mennesker'' En del psykiske lidelser kjennetegnes jo nettopp ved overdreven fokus på seg og sitt - en _er_ selvsentrert. En kan selvfølgelig la være å like det, men en bør huske at det i stor grad dreier seg om sykdom. 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 ''Når du reagerer som du gjør "Tilbakefall" så treffer det deg, like eller ikke like det.'' Ja jeg tror innlegget til denne "solfryd"-f*tta faktisk var _ment_ til "Tilbakefall" så da er det vel ikke så rart at det "treffer". Hvis du f.eks. skyter deg selv så _treffer_ jo kula også, men det betyr jo ikke at du fortjener det (eller kanskje akkurat _du_ hadde fortjent det, forresten...) ''Hvis du f.eks. skyter deg selv så _treffer_ jo kula også, men det betyr jo ikke at du fortjener det (eller kanskje akkurat _du_ hadde fortjent det, forresten...)'' Eller hva med deg, minusvariant? Hva med deg... Tror du ikke at du hadde "fortjent" det? 0 Siter
minusvariant1365381256 Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 ''Hvis du f.eks. skyter deg selv så _treffer_ jo kula også, men det betyr jo ikke at du fortjener det (eller kanskje akkurat _du_ hadde fortjent det, forresten...)'' Eller hva med deg, minusvariant? Hva med deg... Tror du ikke at du hadde "fortjent" det? ''Eller hva med deg, minusvariant? Hva med deg... Tror du ikke at du hadde "fortjent" det?'' Nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.