Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 år, sluttet på P-piller i september-00 etter å ha brukt det i ca 4 år. Begynte på P-piller fordi jeg hadde uregelmessig mens med blødninger hver 14.dag. Etter at jeg sluttet på P-piller fikk jeg mens etter 6 uker med påfølgende mens etter 4 uker. Hadde deretter opphold på 9 uker (til februar). Begynte da på Provera,skulle begynne den 16. dagen etter mens-start, og ta en pille i 10 dager. Før de dagene var gått fikk jeg småblødninger, av ulike årsaker valgte jeg derfor å kutte ut kuren . Fikk ingen blødninger etterpå og begynte etter avtale med legen min på ny Provera-kur i mai. Jeg skulle ta en pille i 10 dager, med ny runde etter 4 uker. Jeg fikk blødning i mai, men kun rød/brun utflod i juni og juli. Har tatt hormonprøver og celleprøve, alt ok. Jeg ønsker å bli gravid, men har brukt annen prevansjon under Provera-kuren. Det er heller ikke så lett å prøve når jeg ikke har noen mens/eggløsning. Prøver nå akupunktur for å se om det hjelper, ikke noe resultat så langt. Kan dette skyldes hormonforstyrrelse, og bør jeg henvises til gynekolog?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33390-hormonforstyrrelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...