The Grinch Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hei Ønsker noen råd gjeldende omskjæring på menn. Jeg har litt trang forhud, eller kanskje rett og slett for mye forhud. Oppsøkte urolog for noen år tilbake hvor jeg ville fjerne penisstrengen, men dette hjalp ikke særlig. Når jeg trekker forhud bak penishodet er det alt for mye hud som rett og slett er i veien som igjen gjør at det blir stramt bak hodet. Dette irriterer og kan til tider ta bort fokus under seksualakt. Jeg ønsker råd, eller rett og slett svar på noen spørsmål - jeg har ved et par anledninger spurt lege om henvisning til urolog for å omskjæres, hvor jeg får heller "råd" tilbake om å tøye og bøye og bruke x antall salver for å gjør dette bedre. Men det er ikke det jeg ønsker - det jeg ønsker er rett og slett og omskjæres, bli fri for forhuden. Er dette et vanskelig inngrep ettersom legen alltid skal gå rundt grøten? Videre, ting jeg lurer på i denne forbindelse... Har selvsagt blodårer i forhud, en av de er veldig tykk, er dette et problem for et slikt inngrep? Og kosmetisk, kan det garanteres at penis blir seende bra ut etter et slikt inngrep? Har noen erfaring rundt dette å gjøre i voksen alder del det gjerne med meg. Jeg ønsker å "befri" meg fra forhuden, vil nyte resten av livet uten. Er forresten 35 år hvis det skulle være av betydning. Råd tas i mot med takknemlige armer! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333904-omskj%C3%A6ring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
eryx Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Selve operasjonen er ikke et stort inngrep og gjøres med lokalbedøvelse. For å slippe å vente noe lenger og gjennomgå X antall konsultasjoner hvor legen "går rundt grøten" for å la deg prøve masse ting som ikke fungerer ville jeg oppsøkt privat klinikk. Om resultatet blir bra rent kosmetisk kommer ann på kirurgen og om vedkommende har gjort dette inngrepet mange ganger før. Ettersom dette ikke er veldig vanlig i Norge ville jeg nok undersøkt litt på flere klinikker før jeg bestemte meg. Fakta om inngrepet og om fjerning av forhud kan du finne her: www.circlist.com eller www.circinfo.com Begge site'ne er tilhengere av inngrepet bare så det er sagt (pro circ). Men det står en del om selve operasjonen og "styles and results". Ut ifra hva du skriver så høres det ut på meg som det beste ville være å fjerne hele forhuden. Men det er jo opp til deg å vurdere. Du kan også søke på tidligere tråder her på doktoronline (søk på feks "omskåret", kvinneguiden.no-forum seksualitet har også noen tråder om emnet). Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333904-omskj%C3%A6ring/#findComment-2808327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.