Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei min mensen er nå blitt ganske forsninket,jeg skulle hatt den for fem dager siden. det føles av og til at jeg får mensen smerter men ikke noe mensen. Jeg får utrolig mye utfold. Jeg har hatt sex, men dette er med kondom på. Vi er 100% sikker på at den ikke gikk hull på eller på en eller annen måte falt av(vi skjekket ofte). Jeg kan ikke huske at jeg hadde eggløsning heller denne månden. Jeg har vært ganske forskjølt i to dager nå (jeg ble forsjølt to dager før mensen skulle komme og var forsjølt helt til en dag etter mensen skulle ha kommt) jeg vet ikke om dette har noe å si, men jeg trenger virkelig hjelp..!

Hva er det som skjer? Hvorfor kommer den ikke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333954-hvorfor-far-jeg-ikke-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ta en test

Kjøp en graviditetstest 2pk på apoteket slik at du kan utelukke graviditet.

Hvis testen er negativ, ville jeg slappet av og sett hva som skjedde. Hvis du ikke har fått mensen om enda en ukes tid, hadde jeg tatt den andre testen i dobbeltpakken, og hvis ikke du får mensen normalt neste måned, ville jeg sjekket hos legen (med mindre du helt nylig har hatt en gu og vet at alt er iorden).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...