Gå til innhold

spiral, vondt å fjerne?

Anbefalte innlegg

streken1365380219
Skrevet

Jeg har brukt kobberspiral i omlag tre år nå, og vi har nå igjen bestemt oss for å få ett barn til. Jeg lurer på om det er vondt å fjerne spiralen? kan jeg gå til en vanlig lege å få gjort det? er det vanskelig å bli gravid etter å ha brukt spiral?

Fortsetter under...

Skrevet

Som en menssmerte - jeg synes ikke det var vondt og det tok meg tre dager å bli gravid. Slå den :-)))

Lykke til !

Gjest (Anonymous)
Skrevet

hei..

ja, du kan gå vanlig din legen og fjerne sprial . enkelt måte..selvfølige litt blødning etter...

Om vondt å fjerne: jeg merker ikke så mye men litt øm noe sånn under fjerne sprial .

fort overstått!!! med :)

lykke til..

Mette Moen, Gynekolog
Skrevet

Det er nesten ikke vondt å fjerne spiralen. Det kan ikke sammenlignes med å få den inn! Du trenger ikke gå til gynekolog. Du har normal mulighet for graviditet etter at den er fjernet. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...