Gjest dropper nicket.. Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Skrev innlegg for en tid tilbake ang. panikkangst (under bilkjøring) -fikk råd om av NHD om å gå til psykolog for å få hjelp for dette... Har ikke fått tatt tak i det ennå,- og har ikke hatt så mange flere tilfeller - men heller ikke utsatt meg mye for de situasjonene jeg liker minst. Spørsmålet: Finnes det noen piller man kan ha i bakhånd, som man kan bruke der og da - når problemene oppstår? Som ville hjelpe (nok) etter kort tid etter inntak? (Skjønner at jeg uansett må oppsøke lege for dette, men det hadde vært kjekt å vite). Det hadde vært litt trygghet i å ha noen i vesken hvis man våger seg ut på tur (som man vel bør, for åfå bukt med dette...) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Valium er ok til slikt bruk for en kort periode. 0 Siter
Gjest dropper nicket.. Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Valium er ok til slikt bruk for en kort periode. Tusen, tusen takk for svar! :-) (Hadde fint skjønt det om du hadde oversett et såpass "simpelt" problem - du har så mange med store problemer her!) Da fikk jeg enda litt mer motivasjon for å oppsøke lege med dette... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.