Gå til innhold

Et lite spørsmål...panikkangst

Anbefalte innlegg

Gjest dropper nicket..

Skrev innlegg for en tid tilbake ang. panikkangst (under bilkjøring) -fikk råd om av NHD om å gå til psykolog for å få hjelp for dette... Har ikke fått tatt tak i det ennå,- og har ikke hatt så mange flere tilfeller - men heller ikke utsatt meg mye for de situasjonene jeg liker minst.

Spørsmålet: Finnes det noen piller man kan ha i bakhånd, som man kan bruke der og da - når problemene oppstår? Som ville hjelpe (nok) etter kort tid etter inntak? (Skjønner at jeg uansett må oppsøke lege for dette, men det hadde vært kjekt å vite). Det hadde vært litt trygghet i å ha noen i vesken hvis man våger seg ut på tur (som man vel bør, for åfå bukt med dette...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333998-et-lite-sp%C3%B8rsm%C3%A5lpanikkangst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dropper nicket..

Valium er ok til slikt bruk for en kort periode.

Tusen, tusen takk for svar! :-)

(Hadde fint skjønt det om du hadde oversett et såpass "simpelt" problem - du har så mange med store problemer her!)

Da fikk jeg enda litt mer motivasjon for å oppsøke lege med dette...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...