Gå til innhold

Forskjelligheter på mannen og kvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg vil ha likestilling i hjemmet!!!!!

Når mannen kommer hjem fra jobb...så stuper han enten bort til sofa`en...eller så stuper han bort til pc`n...mens han venter på middagen blir ferdig...

Når kvinner slutter på jobb...så drar hun innom for å handle mat på veien hjem...

før hun stuper oppi en haug med sko og sekker uti gangen når hun endelig er hjemme...

Sier hei til mannen selvfølgelig: "Har du hatt en fin dag på jobb i dag?"...Han sitter jo så pyntelig å "jobber" på pc`n...det er visst VG`n som står for tur...

...så må hun rydde kjøkkenbenken før hun får plassert matvarer på benken... før hun setter disse i kjøleskapet....

Så tar hun å setter i gang en klesvask...som hun skal henge opp etter middag en gang....

Så er det å sette i gang å lage middag da....

Dekke bordet...vaske en haug med kopper etter frokost mens middagen surrer i gryta...bær ut søppel...

Kanskje rekker hun innom toalettet som hun skulle ha gjort lenge...

Middagen er endelig ferdig...hun roper på mann og barn at det er mat på bordet... "Vent litt...kommer snart"...det er visst et viktig pc-spill som må avsluttes...

(Aaaaarrrrghhh)..."middagen står på bordet....nå"

Så er det endelig klart til å spise...

Jeg tenker ¤#=?*%&¤ ...jeg er dum...dumsnill...idiot...Noe må gjøres her ja!!!!

Jeg vil ha likestilling i hjemmet!!!!!

Fortsetter under...

Kvinner? Nei. Verken jeg eller noen av mine venninner.

Du, kanskje. Men i så fall er det et mer lokalt problem som du må gripe fatt i. Det blir ikke bedre av å skrive det, her, men det er kanskje et første skritt i egen bevisstgjøring. Og husk: Årsaken til at det er slik er blant annet at du har latt det bli slik...

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...