Gjest bølger Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Jeg har hatt en bra dag på jobb. Oppglødet, og mer utadvendt enn jeg normalt er. Selvtillitten på topp. Etterpå blir jeg tungsinnet. Livsgnisten er borte. Selvskadingstankene kommer tilbake. Orker ingenting og ser svart på alt. Dette skjer ofte etter at jeg har vært oppglødet. Jeg blir redd for å være for glad, for da kommer nedturen etterpå. Hva er det som skjer, og er det andre som har det slik? 0 Siter
Gjest athos Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Er det hendelser i hverdagen som utløser tungsinnet hos deg eller kommer det bare av seg selv? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Er det hendelser i hverdagen som utløser tungsinnet hos deg eller kommer det bare av seg selv? Det kommer av seg selv. 0 Siter
Gjest athos Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Det kommer av seg selv. Hva er det som forårsaker oppturene da hvis jeg kan spørre om det? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Hva er det som forårsaker oppturene da hvis jeg kan spørre om det? Jeg vet ikke 0 Siter
Gjest mien Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Bruker du stemningsstabiliserende? Kan hende isåfall du trenger litt høyere dose for å bli mer stabil. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Bruker du stemningsstabiliserende? Kan hende isåfall du trenger litt høyere dose for å bli mer stabil. Jeg bruker lamictal. Blodprøvene viser at jeg går på rett dose. 0 Siter
Gjest athos Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Jeg vet ikke Det jeg tenker på er at deprimerte personer blir nedstemt fordi de tolker ulike hendelser i værste mening.Altså de får en motsatt reaksjon av hva du får. NHD kan sikkert gi en nærmere og bedre forklaring. 0 Siter
Gjest mien Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Jeg bruker lamictal. Blodprøvene viser at jeg går på rett dose. Kan godt være at du har mer å gå på allikevel, og fremdeles ligge innenfor speilet. Du skal ikke gå og slite sånn.. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Kan godt være at du har mer å gå på allikevel, og fremdeles ligge innenfor speilet. Du skal ikke gå og slite sånn.. Jeg går også på fluanxol som jeg trapper ned på. Jeg har gode dager der jeg ønsker å være medisinfri, men så kommer disse dårlige dagene som jeg ikke vet hvorfor de kommer. Da vet jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre. Prøve å bare komme igjennom dem, eller øke på medisiner igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.