Gå til innhold

Piller for avrusning? NHD

Anbefalte innlegg

Gjest what to dooooo
Skrevet

Mangte festlige lag og sydentur i sommer har gjort at alkholforbruket mitt har blitt hverdagslig igjen. Drikker hver kveld, for så gå på jobb neste dag. Er plaget med abstinenser og angst, og ønsker så gjerne å komme ut av denne sirkelen. De få kveldene jeg ikke har noe alkohol blir jeg rabiat og desperat. Det hele er blitt en ond sirkel.

Legen er skeptisk mot å gi meg sobril etter at jeg fikk utskreevet nærmere hundre stykk av en annen lege før sommerferien. En halvannen måned siden jeg tok siste sobrilen. Nå skal jeg til fastlegen i morgen. Jeg ønsker å foreslå at jeg får sobril i 1-2 uker for å slutte å drikke, og deretter 2-3 uker med truxal for å bli kvitt sobrilabstinenser for så bli totalt rus og pillefri.

Ville du ha skrevet ut medisiner til meg? Tar aldri mer for dag enn det som står på pakken.

I fjor drakk jeg vanvittige mengder alkohol i nesten et år. Fikk plass på en rusbehandlingsklinikk, men da greide jeg å slutte på egen hånd for et halvt års tid.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg ville gitt deg Truxal direkte.

Håper dette har lært deg noe.

Gjest Alkoholiker
Skrevet

Jeg ville gitt deg Truxal direkte.

Håper dette har lært deg noe.

Hvilken dose da? 3x25mg hjelper ikke meg. Tar jeg 100mg på en gang hjelper det, men det er ikke hva legen har foreskrevet.

Gjest what to doooo
Skrevet

Hvilken dose da? 3x25mg hjelper ikke meg. Tar jeg 100mg på en gang hjelper det, men det er ikke hva legen har foreskrevet.

Har prøvd truxal før, men etter 3-4 dager hadde de null effekt. Selv når jeg tok maksimalt :-( Så irriterendes at det ikke finnes beroligende som virker og ikke er vanedannende. Prøvde aterax også, men kunne like gjerne spist Non-stop.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...