Gå til innhold

Plutselig gråteanfall, sammenheng med angst?

Anbefalte innlegg

Gjest Elvira76
Skrevet

Jeg har opplevd det at hvis jeg blir veldig sliten, gjerne i sammenheng med PMS så kan jeg få plutselige gråteanfall som jeg ikke klarer å styre. Det er ikke noe spesielt jeg er redd for, eller lei meg for, men det føles som om jeg er utmattet.

Det skjedde på jobb i kveld også. Jeg måtte bare løpe på do og ble sittende der en time, mens jeg hikstet og gråt. Jeg måtte til slutt gå hjem fra jobb, for jeg klarte ikke å stanse det.

Hva kan jeg kalle dette så omverden forstår hva jeg prater om? Hormonelle anfall? gråteanfall?

Gjest xbellax
Skrevet

Høres veldig ut som pms, det kommer uten noen forklarlig grunn, du er nok som så mange andre kvinner overfølsom de dagene.

Gjest xbellax
Skrevet

Høres veldig ut som pms, det kommer uten noen forklarlig grunn, du er nok som så mange andre kvinner overfølsom de dagene.

Nå trykket jeg send før jeg var ferdig.

Kall det å være sliten. Men når du er så sliten at du begynner å gråte for ingenting, må du lytte til kroppen din og ta signalene på alvor. Pms kan forklare gråteanfallene, men dersom dette tilstadighet skjer, også utover de dagene, bør du gå det nærmere i sømmene.

Skrevet

Er ikke det en del av å være menneske? Tror det skjer de fleste mennesker fra tid til annen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...