lailen1365381136 Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Hei jeg er 46 år og blir veldig fort psykisk utmattet og så kommer angsten. Jeg er uføretrygdet p.g.a. sterk sosial angst og har paranoid og unnvikende personlighetsforstyrrelse.Har gått i terapi for dette i over 10 år, men psykiateren min sa hun ikke kunne hjelpe meg mer, derfor tar jeg kun tabletter som ikke virker godt nok på meg. Etter å ha seroxat 20 mg som jeg fikk veldig vektøkning av byttet jeg til cipralex 10 mg som jeg har tatt 10 dager og har blitt verre og blir enda fortere psykisk utmattet og engstelig med andre mennesker. Syns du jeg skal fortsette med cipralex 10 mg eller øke dosen, eller skal jeg bruke lengre tid med 10 mg før det får max effekt? Jeg er så fortvilet for jeg holder snart ikke ut lenger for humøret mitt svinger veldig mye fra å føle meg rolig til sterk angst og utmattelse og da orker jeg ingenting, ikke se på tv en gang. Takknemlig for raskt svar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Jeg synes du skal fortsette i minst 2 uker til på denne dosen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.