Gå til innhold

Anbefalte innlegg

dumme dumme lille meg ble fristet av en 40 åring før jul =(

desverre endte det opp med at han psyket meg ned og jeg ble ganske syk av han =/

det gode er at jeg møtte værdens beste type rundt nyttår :D

problemet er at sist gang jeg lå med denne 40 åringen var den 23. desember og med han jeg er sammen med nå lå jeg sammen med første gang den 26 desember....

og denne eldre mannen har greid å funne ut at jeg er gravid og skal kreve farskapstest, noe som gjorde meg urolig...

hadde liksom gått hele svangerskapet og tenkt at det var typen min sin onge.... blir så sliten av å gå rundt å tenke på dette

er i uke 36 nå... og vil jo så gjærne slappe av og nyte den siste tiden med barnet i magen...

hadde uregelmessig mens pga p piller og vet derfor ikke når min siste mens var...

var til gyn for å se hvem faren er, og han mente at han jeg er sammen med nå er faren, men problemet er at han er 1 uke termin etter jordmødrene.

gyn termin er den 5 oktober og 1 oktober fra jordmødrene..

hvordan kan jeg finne ut når barnet ble laget???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334131-blir-s%C3%A5-sliten-av-tanken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...