Gå til innhold

når noen er innlagt på psykiatrisk

Anbefalte innlegg

Gjest dddakaka

og personen som er innlagt har blitt brutalt voldtatt og banket opp for et par dager siden, og føler hun må på legevakt for å få tatt røntgen, hvorfor sender ikke de på psykiatrisk henne til legevakta da?

syns det er litt sprøtt at pårørende må slippe alt i hendene og kjøre.

Fortsetter under...

Mulig pasienten ønsker å ha noen pårørende med på dette? Høres rimelig heavy ut.. Om pasienten er frisk nok til å ta taxi alene så vil h*n få rekvisisjon vil jeg tro. Har selv vært til undersøkelse på et annet sykehus mens jeg var innlagt og da fulgte det 2 pleiere med i taxien.

Gjest dddakaka

På psykiatrisk avdeling har en egne leger. En bruker ikke legevakten. Avdelingens egne leger rekvirerer røtgen om de finner grunnlag for det.

Du hadde rett, hun lurte meg... Fikk tatt røntgen dagen før, nemlig, og var nok bare ute etter å få paralgin forte av legen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...