Gå til innhold

Blødning eter samleie

Anbefalte innlegg

Gjest fru solsikke

Jeg lurer på en ting.....ikke så veldig ofte vi har samleie lenger.....vært gift i mange år.....:-) Jeg er 40 år.

Men etter samleie blør jeg....

Dette engster meg veldig.....er det noen som har noen forklaringer....eller trøstende ord..

Er jo redd for kreft og sykdommer...ble helt uttafor da det var blod i dag også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334201-bl%C3%B8dning-eter-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke unormalt at livmorhalsen har lett for å blø. Men det skal helst ikke komme _mye_ blod. (Dette sa legen til meg da jeg hadde samme problem i en periode for mange år siden.)

Ta en standardundersøkelse inkludert celleprøve hos gynekologen. Sannsynligheten for at det er noe helt uskyldig, er svært stor.

Gjest fru solsikke

Det er ikke unormalt at livmorhalsen har lett for å blø. Men det skal helst ikke komme _mye_ blod. (Dette sa legen til meg da jeg hadde samme problem i en periode for mange år siden.)

Ta en standardundersøkelse inkludert celleprøve hos gynekologen. Sannsynligheten for at det er noe helt uskyldig, er svært stor.

Jeg blødde litt før engang, og da hadde jeg en polypp på livmorhalsen..det er jo 1 år siden eller noe slikt....fjernet denne....Ble greit etterpå da.

Vi har ikke så ofte sex....så jeg har ikke tenkt veldig over det..det har vært ofte før mensen og da har jeg trodd det har vært derfor.

Så kom det litt i går....etter samleie også kom det litt i dag..litt mer enn i natt....

Jeg er engstelig over slike ting.....har betillt legetime....

Jeg trodde bare at man skal ikke blø etter samleie....det er et faresignal...........?

Jeg blødde litt før engang, og da hadde jeg en polypp på livmorhalsen..det er jo 1 år siden eller noe slikt....fjernet denne....Ble greit etterpå da.

Vi har ikke så ofte sex....så jeg har ikke tenkt veldig over det..det har vært ofte før mensen og da har jeg trodd det har vært derfor.

Så kom det litt i går....etter samleie også kom det litt i dag..litt mer enn i natt....

Jeg er engstelig over slike ting.....har betillt legetime....

Jeg trodde bare at man skal ikke blø etter samleie....det er et faresignal...........?

Joda, man skal jo i utgangspunktet ikke blø. Men i de fleste tilfellene har det helt uskyldige årsaker. Fint at du får det undersøkt.

For meg gikk det over av seg selv. Men jeg hadde disse blødningene før jeg ble 30 år.

Gjest fru solsikke

Joda, man skal jo i utgangspunktet ikke blø. Men i de fleste tilfellene har det helt uskyldige årsaker. Fint at du får det undersøkt.

For meg gikk det over av seg selv. Men jeg hadde disse blødningene før jeg ble 30 år.

I tillegg har jeg mens smerter i dag.....murring i magen.....

Nå er jeg 40 og jeg har ikke hatt dette før, bortsett fra litt før den polyppen jeg fjernet.....

Joda , jeg skal få det undersøkt..men en får time om to -tre uker..og jeg satt med mange spørsmål nå og føler meg redd...så da tenkte jeg at jeg kunne spørre her.....

Takk for din tilbakemelding laban...

I tillegg har jeg mens smerter i dag.....murring i magen.....

Nå er jeg 40 og jeg har ikke hatt dette før, bortsett fra litt før den polyppen jeg fjernet.....

Joda , jeg skal få det undersøkt..men en får time om to -tre uker..og jeg satt med mange spørsmål nå og føler meg redd...så da tenkte jeg at jeg kunne spørre her.....

Takk for din tilbakemelding laban...

Du er ikke gravid og har festeblødning da? Siden du nevner mens-murringer...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...