Gjest Eller reisende??? Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Du er virkeli i slaget for tia!! Hva skjer-a? Har fru Dahl vært ekstra snill med deg, he-he 0 Siter
FGT Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Har også merket at NHD har forandret seg, litt mer dus med dolene på en måte tror jeg 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Har også merket at NHD har forandret seg, litt mer dus med dolene på en måte tror jeg Fantastisk. Får mye mer respekt og tiltro til denne mannen nå må jeg absolutt innrømme. Jeg var krass i vival/sobril-tråden, men virker som en endring ja. Har lest her en del før, men ikke svart noe særlig. 0 Siter
Gjest Eller reisende??? Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Fantastisk. Får mye mer respekt og tiltro til denne mannen nå må jeg absolutt innrømme. Jeg var krass i vival/sobril-tråden, men virker som en endring ja. Har lest her en del før, men ikke svart noe særlig. Vunnet i Lotto???? 0 Siter
Gjest billaa Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Alle kan ha en god dag vet du 0 Siter
Gjest skranke i berlin Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Vunnet i Lotto???? Prøvesmakt på lageret av lykkepiller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.