Gå til innhold

Om mine svar - to viktige punkter

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater

1. Jeg kjenner ikke den enkelte. Mine svar baserer seg på hva en vet på gruppenivå. Ut fra dette kan svarene få en individuell tilpasning basert på opplysningene fra trådstarter.

2. Jeg kan kun svare ut fra de opplysninger jeg får fra trådstarter i innlegget. Om vikige opplysninger holdes skjult, blir verdien av svaret deretter.

Det er unødvendig arbeidskrevende å svare når trådstarter stadig kommer med nye og viktige opplysninger etter hvert som tråden utvikler seg. I noen tilfeller velger jeg da å avslutte arbeidet med tråden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334280-om-mine-svar-to-viktige-punkter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som om vi veit hva som er viktige opplysninger for deg og alle.

Poenget med dette er at svar og innlegg til det trådstarteren begynte med. blir mer opplysende og lærerikt, ellers så flyter det bare ut hvis en ikke noe å komme med. Da er det bedre å starte en ny tråd

Gjest jeg er ikke NHD (heldigvis)

Greit å vite, fint at du sier ifra. Skal prøve å huske på det fremover når jeg stusser på noen svar. Men hva er galt med å slenge på ordet "gruppenivå" eller si " generelt sett" når du gir et svar. Når folk ikke nyanserer, så har jeg lett for å tenke at de er litt ensporet i tankegangen eller bare vil provosere.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...