Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-) Eg er ei jente på snart 16 år som har vert sjuk i snart ei veke. Det heile starta med eit slag nederst i ryggen på venstre side under ein fotball kamp fredag 28/8. Under første time på mandag 31/8 begynte eg og kaldsvette og vart meir eller mindre svært dårleg. Eg gjekk til helsesøstra som sendte meg vidare til lege. Helsesøstra trudde det kanskje kunne være nyra sidan slaget i ryggen låg ved nyra. Hjå legen tok eg både urinprøve og blodprøve. Urinprøven var normal og bra, så han utelukka nyra. Blodprøven var derimot høg (meina han snakka om kvite eit eller anna). Så han bad meg legge meg ned. Han begynte å knipe på magen og langs høgre sida fekk eg ubeskriveleg ilt. Legen sendte meg til akutten med (mulig) "blindtarmsbetendelse". På sjukehuset var dei derimot ikkje så sikkre sidan eg kunne hoppe på ein fot etc. Infeksjonsverdiane dei hadde fått på blodprøvane dei hadde tatt viste att alt var normalt. Men eg vart innlagd fordi om.. under observasjon. Under opphaldet vart alt verre. Eg vart slapp og fekk stadig meir magesmerte og hovudverk. Legane på sjukehuset fann derimot ikkje ut kva det var og sendte meg heim etter tredje dagen; utan noko å forhalde meg til. Etter eg vart sendt heim har magen blitt verre og det dukkar opp nye stadar som er vonde; mellom og under ribbebeina. Hovudet har derimot blitt betre, sjølv om eg framleis kjenner att det dunkar. Eg er småkvalm men har ikkje spydd, sjølv om eg nesten gjorde det eit par gangar. Eg går nesten ikkje på do, men når eg først gjer det så kjem det nesten ingenting. Avføringa var først ein smule blaut, no er den hard. Den har ingen annan farge eller blod. Magen min er meir hard enn vanleg. Eg håpar å få eit meir konkret svar enn eg har gjort for eg er direkte lei av å gå i uvissheit.

Videoannonse
Annonse
Gjest MedicNerd/Hoggormen
Skrevet

Denne var tricky. Virker jo som det godt kan være en infeksjon en eller annen plass - noe som kanskje ikke har noe med det slaget du fikk.

Hvis du ønsker at en lege skal svare deg, må du poste innlegget ditt i forum for allmennmedisin. Dessverre koster det noen kroner. Tør ikke helt å spekulere i hva som kan være galt. De har sjekket at du ikke fikk brukket noe (ribbein)? Det er temmelig smertefullt. Men igjen kan ikke et brukket ribbein gi forstoppelse. Jeg har i grunnen ikke noe bedre råd enn at du må oppsøke lege igjen. Det er ikke noe godt å ha det sånn. Være dårlig og gruble på hva pokker som er galt, føle at ingen har funnet det ut liksom. Noen ganger må man bare mase på disse legene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...