Gjest Hva er dette på engelsk? Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Hva er "Jeg er 5 måneder på vei" (som i gravid) på engelsk? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 I am five months pregnant. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 I am five months pregnant. Det ville jeg også sagt. 0 Siter
Gjest hva er dette på engelsk? Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 I am five months pregnant. Ja det jeg trodde også, men lurte på om det fantes et mer "fancy" uttrykk. 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Ja det jeg trodde også, men lurte på om det fantes et mer "fancy" uttrykk. Man kan eventuelt si at man er "five months with child", 0 Siter
Gjest Makrellen Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 I have been pregnant for five months. 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Prøver igjen: "I am five months on the way". Hvorfor i svarte sletter webmaster når man tar seg bryet med å svare? 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Noen ganger kan man få et pekepinn om hvor vanlig et bestemt begrep eller uttrykk er i bruk ved å google det, men vanlighet betyr nødvendigvis det samme som at det er riktig:-) Alle uttrykkene nevn under her gir følgende treff (måtte google to av dem med tillegg av ordet 'pregnant', for å luke ut treff som gjelder annet enn graviditet): Five months pregnant - 999 000 Five months on the way (+pregnant) - 103 000 Five months with child - 60 000 Pregnant for five months - 19 700 Five months gone (+ pregnant) - 16 600 0 Siter
calendula Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Man kan eventuelt si at man er "five months with child", Det var da veldig "bibelsk". Tror ikke noen av dem jeg omgåes hadde sagt det ;-) 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Prøver igjen: "I am five months on the way". Hvorfor i svarte sletter webmaster når man tar seg bryet med å svare? Akkurat dette skjønte ikke jeg heller.... 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Noen ganger kan man få et pekepinn om hvor vanlig et bestemt begrep eller uttrykk er i bruk ved å google det, men vanlighet betyr nødvendigvis det samme som at det er riktig:-) Alle uttrykkene nevn under her gir følgende treff (måtte google to av dem med tillegg av ordet 'pregnant', for å luke ut treff som gjelder annet enn graviditet): Five months pregnant - 999 000 Five months on the way (+pregnant) - 103 000 Five months with child - 60 000 Pregnant for five months - 19 700 Five months gone (+ pregnant) - 16 600 Så det som er nest-mest-riktig fikk altså hønse-Magda på pukkelen av og ble i tillegg slettet? *skjønner ikke noe* 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Det var da veldig "bibelsk". Tror ikke noen av dem jeg omgåes hadde sagt det ;-) Jeg har hørt det på tv;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.