Gå til innhold

Virusinfeksjon/ ørebetennelse

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har vært syk i 4 uker nå, startet med vondt i kroppen og helt utslått. Gikk på jobb etter en uke hjemme, orket 4 dager så ble jeg sykemeldt. Har nå vært sykemeldt i 14 dager og formen er ikke særlig bedre. Jeg har vært hos lege, han sier det er "hovne"slimhinner. Jeg har hatt tette ører og hoste, lite eller ingen feber, i over 14 dager. Har fått Apocillin, men det har ikke vært noen endring i allmenn tilstand. Jeg har også fått Cocylan for hoste. Jeg hoster opp gulgrønt slim og snørret er svakt gult. Legen har tatt CRP, men jeg har ikke hatt noe utslag. Høyre øre er helt tett, jeg hører veldig dårlig (men hører mine egne hjerteslag) Jeg er bedre om morgen og natt, men så fort jeg gjør noen ting blir formen værre. Legen sier det er virus, og at det kan ta lang tid, men hva er lang tid og hvorfor slipper det ikke taket i øret mitt. får også kraftig hodepine og øret på høyre side er varmt, det kjennes også ut som et er en kul bak øret. Er det noe jeg kan gjøre? Eller er det noe jeg kan spørre legen om eller be han gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334353-virusinfeksjon-%C3%B8rebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...