Gå til innhold

Medisinsk spørsmål

Anbefalte innlegg

Jeg har nå sluttet med Cipralex og gått over til Welbutrin for det viste seg at jeg gikk med konstant høy feber. Det er vel nå gått nesten 2 mnd. Nå er feberen gått noe ned,. Jeg gikk på 15 mg Cipralex og går nå på 150 welbutrin. Ved siden av bruker jeg 500 mg Seroquel om dagen. Problemet er at jeg er veldig sårbar for tiden, tåler lite, gråter lett, er agressiv og er irritabel. Irriterer meg for det meste. Er dette en naturlig reaksjon ved medisinbytte, eller har jeg feil dose på medisinene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334388-medisinsk-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Serotoninpåvirkningen du får av SSRI gjør bla at en blir mindre aggressiv. Den gjør en også mindre nærtagende og sårbar.

Wellbutrin virker ikke på serotoninsystemet. Dette kan forklare endringene.

En annen forklaring kan være at du er blitt mer deprimert. I så fall bør du prøve W 300 mg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...