PieLill Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hør, hør. Er enig med deg i det meste - men mannen er ikke bare bortskjemt, lat og uerfaren - han er nok også knekt. En knekt , skuffa og sjuk mann. Vitsen er jo at han skjønner at jobben og firmaet, det har han mista - men familien og kona har han ennå. Så vidt det er.(Han er i ferd med å kjøre det totalt på ræva, men ennå er de der.) 2009 kan bli året da han tapte alt, eller året da han gjorde en snupoerasjon og fikk et nytt liv...! En stund siden dette... Du har et poeng. Det er ikke utenkelig at dette er en mann som i stor grad vokser på og lever av utfordringer. Dermed kan etter hvert et solid tupp i ræva være den beste medisinen. Han trenger å gjennfinne sin styrke, ikke å dyrke svakhet. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/334414-irritert-p%C3%A5-mannen-dagen-lang/page/3/#findComment-2815685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søvnhannah Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvis denne mannen har en depressiv reaksjon etter en konkurs, er det av største viktighet for bedring at han a) kommer seg i aktivitet, har en normal døgnrytme. Den livsstil han nå har sementerer fast depresjonen og energiløsneten. Første bud er å komme seg opp om morgenen. Mener du at det å ikke komme seg opp om morgenen er et depresjonstegn? Jeg er en kronisk morgensliter. Forsover meg så lett at jeg i blant ikke tør legge meg. Dersom jeg skal viktige ting. Ja, jeg er voksen :/ Og ja, mine barn kommer ofte for sent på skolen. I morgen tidlig skal mitt ene barn på en fotballturnering. De starter så tidlig, og skal reise med buss. For at han skal få delta på dette, velger jeg å sove først etter at jeg har vinket ham vel avgårde. Jeg hører verken vekkerklokker eller telefon når jeg sover. Jeg våkner kun når andre vekker meg, eller om jeg er utsovet (etter 11-13 timers søvn). Er dette depresjon? ? Har du ellers noen råd til meg ? For dette er i grunnen ikke så kjekt. Å være den so alltid forsover seg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/334414-irritert-p%C3%A5-mannen-dagen-lang/page/3/#findComment-2880071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.