Gå til innhold

Hvor ofte vil menn ha sex?

Anbefalte innlegg

Gjest llllille

Jeg og min nye kjæreste har sex omentrent annen hver dag. Koser mye og er gode med hverandre ellers. Men jeg synes dette er litt sjelden å ha sex. Er det det? I forhold til mine ekser som ville ha sex hver dag, synes jeg det. For meg er det greit. Han er veldig kjærlig og god ellers så. Men hva er vanlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334437-hvor-ofte-vil-menn-ha-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menns sexlyst varierer like mye som kvinners sexlyst.

Noen vil ha sex hver dag, alle dager. Andre vil ha sex 1 gang i mnd, eller kanskje enda sjeldnere.

I tillegg vil det variere med andre omstendigheter i livet.

Det som er viktig er at dere begge er fornøyde, og at dere kan snakke om tingene hvis den ene ikke er fornøyd. Og som med alt annet gjelder det å gi og ta :)

Eksen min ville ha sex kanskje 1 gang i uka, mens jeg ville mye oftere.. Det ble vanskelig for meg, for jeg var også tidligere bortskjemt med at menn "alltid" ville ha sex sånn at det var enkelt for meg å ha sex når jeg selv ville.. Så lenge det fungerer for dere og du ikke savner noe, ville jeg vært storfornøyd med å ha sex annenhver dag.

• 3 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...