Gå til innhold

Kvinner - si at dette ikke er sant, da!

Anbefalte innlegg

Gjest en eller annen mann

''Så hvorfor har da kvinner sex? Stålsett deg.'' (Og stålsette seg er akkurat det en mann må gjøre når han leser nedenfor - HUFF:)

''Skal vi tro resultater fra undersøkelser gjengitt i boken, ser nemlig topplisten blant de spurte kvinnene ut som følger:

1. «For å minske kjedsomhet – fordi det er lettere å ha sex enn å krangle. For å ha noe å gjøre».

2. I bytte mot husarbeid.

3. «Fordi det er det er det nærmeste jeg kommer Gud».

4. «Jeg har ligget med et par fyrer fordi jeg synes synd på dem».

Les mer om sex og samliv her

5. «Fordi han kjøpte en god middag til meg».

6. «Jeg har sex med kjæresten min for å forbedre mine seksuelle ferdigheter».

7. For å motvirke hodepine eller stress.

8. Med en utiltrekkende mann; fordi menn med lavere testosteronnivåer har mindre sannsynlighet for å være utro.

9. På grunn av ulike skolevalg: «Livet er for kort til å vente flere år på å ha sex». ''

http://www.side2.no/sexogsamliv/article2702224.ece

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334499-kvinner-si-at-dette-ikke-er-sant-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at det finnes kvinner som har hatt sex av en eller flere grunner som nevnt på den listen, men jeg stiller meg uforstående til at dette skal være _topplisten_ med de mest vanlige grunnene!

Så jeg støtter Ulvinnens ord om at man ikke skal tro alt hva man leser:-)

Forøvrig så jeg følgende uttalt i artikkelen:

''- Forskning viser at menn anser de fleste kvinner for å være i det minste litt seksuelt attraktive, mens mesteparten av kvinnene ikke finner de fleste menn seksuelt attraktive i det hele tatt,''

Her må jeg si at jeg er helt enig i omtalen av kvinnene - jeg synes absolutt at flertallet av menn ikke er det minste seksuelt attraktive;-) Heldigvis!! ;-)

Annonse

Gjest vil være annonym på denne

Jeg har hatt sex selv om jeg ikke har følt meg tiltrukket av vedkommende. Da mest fordi jeg har kjent meg presset. Men det gjelder bare et fåtalls ganger. Jeg har og hatt sex fordi jeg kjeder meg. Resten av punktene gjelder ikke for meg iallfall

Gjest Også anonym

Jeg har hatt sex selv om jeg ikke har følt meg tiltrukket av vedkommende. Da mest fordi jeg har kjent meg presset. Men det gjelder bare et fåtalls ganger. Jeg har og hatt sex fordi jeg kjeder meg. Resten av punktene gjelder ikke for meg iallfall

Kjente du vedkommende du følte deg presset til å ha sex med?

Jeg føler meg også ofte presset til sex, selv om jeg ikke liker det så godt. Vanskelig å forklare hvorfor. Er vel bare jeg som stadig klarer å rote meg borti vanskelige situasjoner og så går det så langt at det ikke er noen vei tilbake liksom.

Gjest katta spiste nicket mitt

Å gi sex som betaling for en anne tjemeste funker bare ikke for meg. Jeg ville aldri ha hatt sex fordi noen kjøpte mat til meg, for eksempel.

Derimot synes jeg det er rart at denne grunnen ikke har kommet med på lista: For å gjøre en de er glad i lykkelig! Det finnes ytterst få menn jeg kan se på og tenke "Denne har det vært godt å ha sex med", ytterst få mennesker i det hele tatt. Det fins derimot en mann som jeg *elsker*, og sex er en gave fra meg til han. Det gir meg ingenting fysisk, men en enorm mental tilfredsstillelse å se han i himmelen.

Gjest vil være annonym på denne

Kjente du vedkommende du følte deg presset til å ha sex med?

Jeg føler meg også ofte presset til sex, selv om jeg ikke liker det så godt. Vanskelig å forklare hvorfor. Er vel bare jeg som stadig klarer å rote meg borti vanskelige situasjoner og så går det så langt at det ikke er noen vei tilbake liksom.

Det har skjedd med meg flere ganger ja. Noen jeg har kjent fra før, til og med ekser av meg. Andre ganger ukjente som har presset meg fælt. Jeg er veldig dårlig på å være tydelig å si nei. Som regel har jeg vært tydelig og sagt nei først, uten at det har nådd inn. Jeg har også fysisk sagt nei ved å slå, dytte bort menn, uten at de har stoppet.

Mitt problem er nok mer psykisk enn fysisk. Jeg tiltrekkes ofte menn som ikke er bra for meg, kombinert med at jeg nok er for dårlig til å sette grenser.

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...