Gå til innhold

Min psyke mor...

Gjest forventer ikke svar

Anbefalte innlegg

Gjest forventer ikke svar

Trodde jeg hadde fått henne litt på avstand følelsesmessig, men ble så eitrende sint (inni meg) på henne i går.

Der sitter hun nemlig å bare snakke om fortida, at den og den har såret henne og sagt det og det. Det er gjerne mine besteforeldre på begge sider, tanter og onkler. I tillegg til "venner" av familien. (Hun har ikke en eneste nær venn/venninne).

Jeg blir sint av dette, og enda mer sint når hennes bitre oppgulp også rammer meg og mine barn! Hun beskylder meg for å ha sagt ting og tang (som jeg ikke kan huske å ha sagt), og sier at hun blir sjokkert av meg. Jeg skjønner ingenting (som vanlig).

Og barna mine er ikke takknemlige nok, blide nok, høflige nok, osv. (Grrrr...)

Hun er i tillegg utrolig paranoid, og hennes væremåte stemmer godt med "Paranoid personlighetsforstyrrelse".

Huff, hun er veldig vanskelig å forholde seg til, så nå må jeg nok ta enda mer avstand fra henne. Men vet ikke hvordan. Jeg orker ikke å ha det sånn.

Beklager, måtte bare få det ut. :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334516-min-psyke-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...