Gjest forventer ikke svar Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Trodde jeg hadde fått henne litt på avstand følelsesmessig, men ble så eitrende sint (inni meg) på henne i går. Der sitter hun nemlig å bare snakke om fortida, at den og den har såret henne og sagt det og det. Det er gjerne mine besteforeldre på begge sider, tanter og onkler. I tillegg til "venner" av familien. (Hun har ikke en eneste nær venn/venninne). Jeg blir sint av dette, og enda mer sint når hennes bitre oppgulp også rammer meg og mine barn! Hun beskylder meg for å ha sagt ting og tang (som jeg ikke kan huske å ha sagt), og sier at hun blir sjokkert av meg. Jeg skjønner ingenting (som vanlig). Og barna mine er ikke takknemlige nok, blide nok, høflige nok, osv. (Grrrr...) Hun er i tillegg utrolig paranoid, og hennes væremåte stemmer godt med "Paranoid personlighetsforstyrrelse". Huff, hun er veldig vanskelig å forholde seg til, så nå må jeg nok ta enda mer avstand fra henne. Men vet ikke hvordan. Jeg orker ikke å ha det sånn. Beklager, måtte bare få det ut. :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.