Gå til innhold

Barn med allergi og atopisk eksem

Anbefalte innlegg

Gjest Veronica1

Jeg har en datter på tre år som er veldig plaget med allergi og atopisk eksem. Det er masse matallergi,egg,hvetemel,melk,soya er noe av det,ulike typer gress,bjørk, pollen og hund og katt. Har hatt noen alvorlige allergiske reaksjoner,sist var for en måned siden. Da var så å si hele kroppen fullt med utslett,dem fleste så ut som store myggstikkbitt,dem største var ca 10 cm. Nå er det slik at barnets far er begynt å røyke,hans kjæreste er røyker,å dem røyker når hun bare e ca 10 meter unna. Dem sier til henne at hun skal gå bort for dem ska røyke.Hva har dette å si for hennes helse,at det er røyk i klær,hud hår osv. på dem når dem e borti henne og koser etter at dem har røkt? Er utrulig bekymret for lillejenta mi,og det at hun senere kankskje utvikler astma. Jeg mener at det ikke er bra for henne,men han sier det motsatte. Håper på snarlig svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334517-barn-med-allergi-og-atopisk-eksem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Jeg mener at det ikke er bra for henne,men han sier det motsatte.''

Mener han seriøst at en unge bare har godt av å være passiv røyker!? Han må være korka dum...

Hvordan røyking kan virke inn på allergi og eksem vet jeg ikke, men uansett skal ikke barn utsettes for røyk! Det er helsefarlig og at man begynner å røyke når man er ung og dum og lettpåvirkelig er en ting - å begynne å røyke som voksen er så idiotisk at jeg ikke finner ord for det engang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...