Lillemus Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Er det noen som vet når Skal vi danse på TV2 begynner? De har jo tusenogørten artikler om programmet på sidene sine, men står det noe om når det begynner?! Jeg har ikke klart å finne det noe sted i alle fall... 0 Siter
morsan Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 *S* Velkjent problem, ref kommentarer om TV2s nettsider i tråden om "Da damene dro"...;-) 0 Siter
laban Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Lørdag 19.9. Sendetidspunkt er klassifisert som topphemmelig på websidene til TV2. Det er visst ingen i redaksjonen der som ser nytten av å opplyse f.eks. "Sendes på TV2 xxxdager kl. xx.xx, reprise på TV2Zebra zzzdager kl. zz.zz" til slutt i all omtalen. Fant det nederst her: http://www.tv2underholdning.no/skalvidanse/tar-sproeyter-for-aa-taale-skal-vi-dansesending-2874386.html 0 Siter
morsan Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Tillegg: Jeg har tidligere brukt Dagbladets tv-programsider for å søke opp enkeltprogrammer osv, men nå har de oppdatert siden, og pga at jeg har gammel nettleser kommer jeg ikke inn :-( 0 Siter
Mrs D Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Tillegg: Jeg har tidligere brukt Dagbladets tv-programsider for å søke opp enkeltprogrammer osv, men nå har de oppdatert siden, og pga at jeg har gammel nettleser kommer jeg ikke inn :-( Og grunnen til at du ikke har oppdatert nettleseren er..? 0 Siter
morsan Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Og grunnen til at du ikke har oppdatert nettleseren er..? At den ikke er min (her jeg er nå)... 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 Lørdag 19.9. Sendetidspunkt er klassifisert som topphemmelig på websidene til TV2. Det er visst ingen i redaksjonen der som ser nytten av å opplyse f.eks. "Sendes på TV2 xxxdager kl. xx.xx, reprise på TV2Zebra zzzdager kl. zz.zz" til slutt i all omtalen. Fant det nederst her: http://www.tv2underholdning.no/skalvidanse/tar-sproeyter-for-aa-taale-skal-vi-dansesending-2874386.html Takketakk! 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 Tillegg: Jeg har tidligere brukt Dagbladets tv-programsider for å søke opp enkeltprogrammer osv, men nå har de oppdatert siden, og pga at jeg har gammel nettleser kommer jeg ikke inn :-( Jeg bruker VGs tv-oversikt, men tror ikke den går lengre frem enn 7 dager. 0 Siter
laban Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Tillegg: Jeg har tidligere brukt Dagbladets tv-programsider for å søke opp enkeltprogrammer osv, men nå har de oppdatert siden, og pga at jeg har gammel nettleser kommer jeg ikke inn :-( Den nye oversikten til Dagbla' er dum. Har derfor gått over til VG. Sikkert meg det er noe galt med, men jeg likte den gamle... 0 Siter
Gjest Durumhvete Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Aldri! Det er avlyst på grunn av sterk motstand mot slike unyttige programmer. 0 Siter
morsan Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Den nye oversikten til Dagbla' er dum. Har derfor gått over til VG. Sikkert meg det er noe galt med, men jeg likte den gamle... Ok, greit å vite ettersom jeg nå ikke kom inn på Dagbladet;-) (Antar jeg kommer inn på DB hjemme, men der bruker jeg som oftest tv-oversikten på digitalboksen*S*) 0 Siter
morsan Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Aldri! Det er avlyst på grunn av sterk motstand mot slike unyttige programmer. Da burde minst 90% av tv-programmene avlyses;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.