Gå til innhold

Hei

Anbefalte innlegg

Gjest sårajente19

jeg er en jente på 19 år og har en datter på 4 mnd på mandag oppdaget jeg at kjæresten min har hatt kontakt med en annen dame i 2 mnd, de har snakket om hva de liker i senga og sendt div bilder til hverandre, de har snakket sammen mens kjæresten min har vært på jobb hatt avtale på at de bare skal sende tomme mel tilfelle jeg er med han. han har slettet mel fra henne på tlf og anropsloggen (bare det fra ho) jeg har hatt på følelsen at det er noe, men han har nektet. har spurt han forsiktig flere ganger. Men jeg fant det ut selv. utrolig vanskelig for meg akkurat nå, men han forteller meg sannheten nå sier han angrer og at han ikke vet hva han har drivet med, han er fryktelig lei seg også over at han har såret meg så mye som han har! hva skal jeg gjøre noen som har noe råd/veiledning? går det ann at jeg kan stole på han igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334536-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ditt valg er det beste

Huff, dette var trist lesning og jeg kjenner jeg blir forbannet på kjæresten din som gjør slikt mot deg når du er i denne sårbare situasjonen. Det er jo nå han skal være der for deg 100%! Dette er et tillitsbrudd av verste sort og jeg er usikker på om jeg kunne ha tilgitt dette.

Samtidig er du jo sikkert veldig glad i ham og trenger ham nå, så du føler kanskje ikke du har så mange andre valg enn å tilgi?

Du kjenner ham best og kan nok best vite om han faktisk fortjener en sjanse til, men nå har du ihvertfall fått mitt synspunkt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334536-hei/#findComment-2806552
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...