Gå til innhold

Ser nesten ikke kjæresten

Anbefalte innlegg

Gjest Den ensomme dama

Har vært sammen med kjæresten min i ca 4 mnd, men ser ham sjeldent. Han jobber nesten hver kveld og de 2 dagene han har fri bytter han på å være med kompiser og meg. Vi får med andre ord veldig lite kjærestetid. Han er heller ikke så flink til å sende/svare på sms i mellomtiden, så får ikke noe kjærestekrydder derifra heller.

Når vi er sammen derimot, er han verdens beste kjæreste. Kosete, snill, omsorgsfull og verdens beste samtalepartner. Får virkelig følelsen av at han elsker meg. Blir allikevel så usikker når det ikke virker som noe problem for ham at vi har så lite tid sammen.

Har selv vært singel i mange år og har alltid tenkt at jeg ikke skal skaffe meg en kjæreste "bare for å HA en kjæreste". Slik kan det nesten virke som han tenker. At han rett og slett ser på det som et statussymbol å ha ei dame der hjemme, bare for å ha...Har ofte lurt på hva han egentlig vil med en kjæreste og har også tatt dette opp med ham,men får liksom ingen ordentlige svar..Han er litt yngre enn meg, så kanskje han bare er umoden og ikke like klar som meg for å satse mer.

Hadde dere godtatt et slikt forhold? Hva ville dere gjort? Klarer ikke å gå fra ham heller. Er jo glad i ham og fortsatt ganske forelsket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334547-ser-nesten-ikke-kj%C3%A6resten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest forskjellige behov

Jeg ville godtatt det, nettopp fordi det ville passet meg utmerket. Han kan godt elske deg selv om han ikke har behov for å se deg mer. Det trenger slett ikke være fordi han bare vil ha kjæreste som "status". Kanskje har han ikke større behov. Men hvis du har et større behov, så ville jeg tatt det opp med ham.

Det er nok ikke rart jeg er singel, men jeg får helt "krupp" av kjærester som må se meg hver eneste dag. Jeg har jo skjønt at de fleste ikke er slik som meg :)

Gjest Den ensomme dama

Jeg ville godtatt det, nettopp fordi det ville passet meg utmerket. Han kan godt elske deg selv om han ikke har behov for å se deg mer. Det trenger slett ikke være fordi han bare vil ha kjæreste som "status". Kanskje har han ikke større behov. Men hvis du har et større behov, så ville jeg tatt det opp med ham.

Det er nok ikke rart jeg er singel, men jeg får helt "krupp" av kjærester som må se meg hver eneste dag. Jeg har jo skjønt at de fleste ikke er slik som meg :)

Hehe, det verste er at jeg faktisk var sånn selv før. Så derfor syntes jeg forholdet var helt perfekt i starten. Nå har det vel gått opp for meg at jeg rett og slett ikke har vært ordentlig forelsket tidligere og at det var derfor jeg følte det slik. Har aldri før trivdes så godt i et forhold til en gutt før som nå og derfor er det frustrerende å bare får se ham en gang i uken og at han kan bruke dagevis på svare på en sms om at jeg er glad i ham og om han har hatt en ok dag.

Er redd han har like lunkne følelser for meg slik jeg har hatt med andre tidligere da jeg selv ikke hadde behov for så mye kontakt.."På seg selv kjenner man andre" :-(

Men kan jo være og håper jo du har rett. Han er som sagt verdens mest elskverdige person når jeg først får tid sammen med ham, så kan jo bare være det er slik han er. Han har det jo tross alt ganske travelt med jobb og skole og maaange venner...

grunnen til at han ikke ser deg mye er jo pga. jobb da.. At han ønsker å beholde kontakten med kompiser er heller ikke rart. Hvis han skulle brukt de to fridagene på deg hadde han mistet kontakt med venner.. Det er det dummeste man gjør når man går inn i et forhold, å drite i vennene sine.

Hadde skjønt at du hadde stussa hvis han hadde brukt tiden sin på kamerater hevr dag, og ikke jobb. Kommer han til å jobbe så mye fremover, eller er dette midlertidig?

Skjønner godt hvorden du har det, for samboern min jobber kvelder og helger selv, og jeg får vel en sms om dagen ca. Men jeg vet det er fordi han har mye å gjøre på jobben, og det ikke har noe med at han ikke vil være sammen med meg å gjøre.

Si at du savner han da, og ønsker å være mer sammen med han, spør om jobbinga er varig, eller om han vil jobbe mindre etterhvert. Si du trenger noe mer i lengden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...