Gjest Fly med Norwegian Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Jeg er blitt syk, så vi må avlyse turen som vi har kjøpt nå til uka. Kunne godt flyttet den, men det er ikke satt opp turer utover oktober 09. Jeg har legetime i morgen for å få legererklæring på at jeg ikke kan reise, men hva med mannen min og de to ungene? Gjelder min erklæring slik at deres billetter også kan kanselleres? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Om du kan avbestille billettene med Norwegian, avhenger av hvilken type billetter, du har kjøpt. Det kan du lese om på Norwegian sine sider. Ellers er det avbestillingsforsikringen som må brukes, og der må du lese forsikringsvilkårene, for å få svar på dine spørsmål. 0 Siter
Speak Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Jeg vet at reiseforsikringen min inkluderer avbestillingsforsikring. Denne må du ha legeerklæring for å bruke, og da gjelder det for reisen for alle i reisefølget. (Oppad til en viss sum, og med en egenandel) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Jeg har avbestilt via reiseforsikringen (mastercard siden jeg betalte reisen med det), da ble hele reisen avbestilt pga at jeg var syk. Sjekk opp i hvilke type billetter du har med Norwegian. Og sjekk reiseforsikringen din, og evnt reiseforsikring dersom du betalte med kredittkort. Hos var det uansett nok med legeerklæring for meg. Selve selskapet vi booket reisen i beholdt depositumet, men via forsikringen fikk vi det igjen. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Ja, glemte og si at med mastercard var det ingen egenandel, reiseforsikringen vår hos forsikringselskapet skulle ha 1000 kr i egenandel. Og reiseselskapet skulle ha egenandel. Så heretter booker jeg alt med mastercard. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.